Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні завдання маркетинг- менеджменту

Маркетинг-менеджментпідприємства націлений на залучення споживача та збереження купівельної спроможності на довгостроковий період.

Завданням маркетинг-менеджменту є :

1- Визначення цілей підприємства (отримання прибутку, оплата персоналу, соціа-льна відповідальність) та визначення цілей маркетингу ( задоволенняспожива-ча, перемога над конкурентами, завоювання частки ринку,забезпечення нароста-ння числа покупців, вивчення цільових ринків, що зумовлюються рівнем платоспроможного попиту і спроможністю організацій обслуговування),

2.Маркетингові дослідженняце систематичне збирання. оброблення та аналіз даних про організацію з метою отримання та аналізу інформації про наявні й потен-ційні потреби покупців на обраних ринках і прийняття обґрунтованих маркетинго-вих рішень.Маркетингові дослідження є комплексними і проводяться з трьох напря-мах – досліджується зовнішнє середовище –макро та мікро і внутрішнє середовище 3. Розробка товару, який задовільнятиме потреби та бажання, вивчення місця торгівлі, система формування попиту і зтимулювання збуту, цінова політика тощо.

4. Плануваннямаркетингу-міксу планування нових товарів та їх апробація, вибір ринку, прогноз ринку, управліннявиробництвом з метою запропонувати споживачам спостереження для забезпечення стійкого інформаційного каналу про ступінь задо-волення покупців і постійного вдоскналення товару й маркетингу-міксу в міру потреб і конкурентно-го середовища; аналіз і контроль ринку, покупців, товарів-конкурен-тів.

Створення підприємства зорієнтованного на споживача, вимагає ясності цілей та ак-тивної участі всього персоналу. Найважливішим завданням управління стійкістю організації є : - рекомендувати вищому керівництву компанії, на які ринки виходити, де вони розташовані та які продукти слід рекомендувати, - вивчати й добирати цілі споживачів, - розробляти маркетингову пропозицію , тобто пояснювати споживачеві переваги в обслуговуванні , - формувати цінову політику на користь споживача, - ре-гулювати й спостерігати за правильним виконанням п завдань і ефективною діяльні-стю всіх підрозділів, - вихід на нові ринки та створення нової продукції – після вивче-ння та виявлення нових можливостей компанії.

Маркетинг-мікс – сукупність маркетингових рішень, що приймаютьмя керівниками для реалізації стратегій позиціювання й вирішення поставлених завдань. Складовими програми маркетинг-міксу є: 1. Рішення в галузі товару – асотримент,характеристи-ки, особливості (упаковка, розміри, торгова марка), 2. Рішення в галузі ціноутворе-ння – прейскурантна ціна, знижки, компенсації, умови оплати, надання кредиту, рег-ульовані ціни, 3.Рішення в галузі просування – торговий персонал, реклама, зв’язки з громадськістю, прямий маркетинг, 4. рішення в галузі розподілу – вибір каналу роз-поділу, охоплення ринку, різноманітність каналів, платність розподілу, дилерська підтримка.

Систему управління за цілями можна сформулювати відповідно до спеціалізації підприємства і вони поділяються : 1. прямі цілі- одержання прибутку, оплата пра-ці, виконання соціальних зобов’язань, задоволення споживачів, досягнення переваг над конкурентами,завоювання ринку. 2.Забезпечувальні цілі – оцінка реального ста-ну підприємства, його потужності, стану ресурсів, виявлення потенційних можливо-стей підприємства, розробка нових продуктів та технологій, підвищення професіо-налізму персоналу, забезпечення належних умов праці персоналу.

 

Маркетингові дослідження часто називають функцією управління , яка пов’язує воє-дино виробників, продавців та споживачів за допомогою та на основі інформації про їхню діяльність. Маркетингові дослідження є обов’язковою умовою комерцій-ного успіху товарів, бо підвищують інформаційні можливості системи управління.

Наприклад, за даними Європейської конфедерації маркетингу попит на марктеингові дослідженн щорічно складають 10-15 %, в Росії для проведення досліджень щоріч-но виділяється 400-500 млн .дол. (Попит на дослідження по галузям в США - харчова промисловість 33%, промисловий бізнес – 16%, сервісне обслуговування -13%, рекламний сервіс – 11:, фармацевтика – 9%, торгівля – 7%, інші споживачі -4%; в Росії - торгівля продуктами харчуванн – 11%, торгівля будівельними матері-алами -8%, торгівля побутовими приладами – 7%, торгівля меблями – 7% : торгівля одягом та взуттям -7%, фінансовий сектор – 5%, рекламний сектор – 5%, інші спо-живачі – 43%.).

Головною метою маркетингових досліджень є : зниження ступеню невизначенності при прийнятті маркетингових рішень та забезпечення безперервного контролю за їх реалізацією.

Маркетингові дослідження поділяються на: 1. первинні –спостереження., моніторинг продажу, тестування, експерименти, опитування, анкетування , пенельні дослідже-ння та телефонне інтерв’ю; 2. вторинні –довідникові видання, державні норматив-но-правові акти (ліцензії, митні документи, стандарти), звіти про виробничо –фінан-сову та господарську діяльність фірми, аналітичні статті, патенти, оголошення конкурентів публікації та інтерв’ю, реклами конкурентів тощо.

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. II. Основні засоби
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1081

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу | Тема Кризові явища –як фаза життєвого циклу організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.