Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумкові опитування

Опитування проводиться в усній чи письмовій формі по закінченні вивчення кожного змістовного модуля на семінарському занятті або за рахунок СРС, що передбачена розкладом. Кожен студент має повно ті чітко відповісти на два питання. У разі непідготовленості до складання опитування студент повинен складати іспит наприкінці курсу.

Контрольні питання до І змістовного модулю

1.Географічні та хронологічні рамки історії Стародавнього Сходу.

2.Релігійно-політична реформа Аменхотепа ІV та її наслідки..

3.Методологічні проблеми історії Стародавнього Сходу.

4.Характеристика джерел з історії першого перехідного періоду історії Єгипту.

5.Археологічне дослідження країн Стародавнього Сходу.

6.Раннє Царство в Єгипті.

7.Джерельна база з історії Стародавнього Єгипту.

8.Середнє Царство в Єгипті.

9.Культура Стародавнього Єгипту.

10.Особливості економіки та суспільного устрою Єгипту часів Давнього Царства.

11.Єгипетський літопис та „Історія” Манефона як історичні джерела.

12.Військово-політична історія Нового Царства.

Контрольні питання до ІІ змістовного модулю:

1.Формування класового суспільства та держави на території Месопотамії.

2.Політична історія шумерських міст-держав.

3.Періодизація історії Стародавньої Месопотамії.

4.Аккадське царство.

5.Територія та населення Стародавньої Месопотамії у ІІІ – І тисячоліттях до нашої ери.

6.Підвищення Вавилону у ІІ тисячолітті до нашої ери.

7.Спільне та відмінне у культурі народів Месопотамії.

8.Політична історія Нововавилонського царства.

9.Місто-держава Ашшур. Утворення Ассирійської держави.

10.Шумерсько-Аккадське царство при ІІІ династії Уру.

11.Держава Мітанні: від утворення до падіння.

12.Ассирія за Саргонидів.

13.Касситська Вавилонія.

14.Історія Ассирії Середньо ассирійського періоду.

 

Контрольні питання до ІІІ змістовного модулю:

1.Населення території Малої Азії у ІІІ – І тисячоліттях до нашої ери.

2.Хетське суспільство за Хетськими законами.

3.Політична історія Хетської держави.

4.Карфаген як фінікійська колонія та особливості його розвитку

5.Держава Давида та Соломона.

6.Троянське царство від утворення до загибелі.

7.Ізраїльсько-Іудейське царство.

8.Фрігійська держава.

9.Біблія як історичне джерело з історії народів Середземномор’я в давнину.

10.Лідійське царство.

11.Розквіт та причини занепаду держави Урарту.

12.Примітивні держави на території Стародавньої Аравії.

13.Особливості хетської культури.

14.Перші державні утворення на території сучасних Вірменії та Грузії.

Контрольні питання до IVзмістовного модулю:

1.Політична історія Еламу.

2.Формування класового суспільства та перших держав на території Середньої Азії.

3.Політична історія Мідії.

4.Протоміста Алтин-Депе та Намазга-Депе.

5.Поява та посилення держави Ахеменідів.

6.Особливості культури та релігії стародавніх держав на території Середньої Азії.

7.Реформи Дарія І.

8.Релігії Стародавньої Персії. Зороастризм.

9.Політична історія та економіка Греко-Бактрійського царства.

10.Культура Ахеменідського Ірану.

11.Кушанська держава.

12.Греко-перські війни.

13.Парфянське царство від утворення до загибелі.

14.Загибель Перської держави внаслідок Східного походу Олександра Македонського

15.Стан джерельної бази з історії стародавньої Індії.

16.Суспільно-політичні вчення Стародавнього Китаю.

17.Цивілізація Хараппи.

18.Етногенез та ментальність населення Стародавнього Китаю.

19.Ведійський період історії Індії.

20.Природно-кліматичний фактор в історії давньокитайського суспільства.

21.Імперія Маур”їв.

22.Стан джерельної бази з історії Стародавнього Китаю.

23.Імперія Гуптів.

24.Держава Шан – Інь.

25.Культура та релігії Індії.

26.Політична історія Західного Чжоу. Східне Чжоу.

27.Форми соціальної стратифікації індійського населення.

28.Давньокитайські імперії Цінь, Західна та Східна Хань.

9. Контрольні питання до іспиту

1.Предмет „Історія Стародавнього Сходу”, його місце серед інших наук. Географічні та хронологічні рамки „Історії Стародавнього Сходу”.

2.Методологічні проблеми історії Стародавнього Сходу.

3.Територія та населення Стародавнього Єгипту. Специфіка адміністративно - територіального устрою Стародавнього Єгипту.

4. Періодизація історії Стародавнього Єгипту. Єгипетський літопис.

5. Додінастичний період історії Стародавнього Єгипту.

6.Епоха Раннього Царства у Єгипті.

7.Давнє Царство. Будівництво Великих пірамід.

8.Перший перехідний період. Характеристика джерел з історії першого перехідного періоду.

9.Середнє Царство в Єгипті: політика, розвиток економіки.

10.Гіксосська навала. Другий перехідний період.

11.Визволення Єгипту від гіксосів та перетворення його на світову державу в середині ІІ тисячоліття до нашої ери.

12.Воєнна політика фараоні ХУІІІ династії.

13.Релігійно-політична реформа Аменхотепа ІУ (Ехнатона) та її наслідки.

14.Початок правління ХІХ династії. Рамсес ІІ.

15.Єгипет при Рамессидах та фіванська теократія.

16.Єгипет доби Пізнього царства.

17.Культура Стародавнього Єгипту.

18.Дати оцінку „Історії” Манефона як історичному джерелу.

19.Особливості природно - кліматичних умов території Стародавньої Месопотамії.

20.Формування класового суспільства на території Стародавньої Месопотамії.

21.Періодизація історії Стародавньої Месопотамії. Месопотамія архаїчна та ранньодинастична.

22.Політична історія шумерських міст – держав.

23.Утворення та загибель Аккадського царства.

24.Царство Шумеру та Аккаду при ІІІ династії Уру.

25.Підвищення Вавилону у ІІ тисячолітті до нашої ери. Старовавилонська держава.

26.Економіка та соціальний устрій вавилонської держави за законами Хаммурапі.

27.Закони Хаммурапі як пам’ятник права Стародавнього Сходу.

28.Кассітська Вавилоні (Середньовавилонське царство).

29.Нововавилонська держава.

30.Місто – держава Ашшур. Утворення Ассирійської держави.

31.Політична історія Ассирії Староассирійського періоду.

32.Основні події історії Ассирії Середньо ассирійського періоду.

33.Утворення світової Ассирійської держави на початку І тисячоліття до нашої ери. Ново ассирійський період.

34.Проаналізувати причини падіння Ассирійської держави.

35.Держава Мітанні: політична історія, економіка, соціальний устрій.

36.Культура народів Месопотамії: спільне та відмінне.

37.Проаналізувати етнічний склад населення території Стародавньої Месопотамії у ІІІ – І тисячоліттях до нашої ери.

38.Проаналізувати особливості етнічного складу населення території Малої Азії у ІІІ – І тисячоліттях до нашої ери.

39.Визначити роль Троянського царства в історії держав Стародавньої Малої Азії.

40.Хеттське царство: від виникнення до падіння.

41.Хетська держава та суспільство за хетськими законами.

42.Фрігійське

43. Лідійське царства.

44.Виникнення, розквіт та падіння держави Урарту.

45.Перші державні утворення на території сучасних Грузії та Вірменії.

46.Східне Середземномор’я в давнину. Сирія та Фінікія.

47.Палестина у І тисячолітті до нашої ери.

48.Стародавня Аравія.

49.Держава Елам: політична історія, особливості соціального устрою та економіки, культура.

50.Стародавня Мідія у VІІІ – VІ століттях до нашої ери : політична історія, економіка та культура.

51.Виникнення держави Ахеменідів.

51.Стародавня Персія наприкінці VІ століття до нашої ери. Реформи Дарія І.

53.Скіфський похід Дарія І та війни Персії з Балканською Грецією.

54.Ослаблення Персії та її завоювання Олександром Македонським.

55.Культура Ахеменідського Ірану. Зороастризм.

56.Територія Середньої Азії в давнину (ІV – ІІІ тис. до нашої ери).

57.Кушанське царство.

58.Греко-Бактрійське царство.

59.Парфянське царство.

60.Особливості джерельної бази з історії Стародавньої Індії.

61.Індська цивілізація – найдавніший період історії Стародавньої Індії.

62.Ведійський період історії Стародавньої Індії.

63.Імперія Маур”їв та Імперія Гуптів.

64.Соціальна стратифікація у Стародавній Індії. Варни та касти.

65.Сучасний стан питань з індоєвропейської проблеми.

66.Культура Стародавньої Індії.

67.Релігії Індії.

68.Територія та населення Стародавнього Китаю.

69.Хронологія та періодизація давьнокитайської історії.

70.Найдавніша китайська держава Шань-Інь.

71.Держави Західне Чжоу та східне Чжоу.

72.Суспільно-політичні вчення Стародавнього Китаю.

73.Давньокитайські імперії Цінь, Західна та Східна Хань.

74.Культура Стародавнього Китаю.

75.Історіографія історії Стародавнього Сходу.


Читайте також:

  1. Бліц-опитування
  2. ДАНІ ТРИДЦЯТОГО ЩОРІЧНОГО ОПИТУВАННЯ СЛУЖБИ ГЕЛЛАПА ТА ФІ ДЕЛЬТА КАППА ЩОДО СТАВЛЕННЯ ДО ДЕРЖАВНИХ ШКІЛ
  3. До основних методів психології належать: спостереження, опитування і експеримент.
  4. Експерт-опитування.
  5. Експрес-опитування (гра «Чарівний кубик»).
  6. ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ
  7. Критерії оцінювання усного опитування з дисципліни
  8. Метод опитування
  9. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ
  10. Опитування
  11. Опитування
  12. Опитування




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми семінарських занять | Довідники, словники.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.