ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
Індивідуальні завдання є однією із форм організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань. Індивідуальні завдання виконуються студентами самостійно під керівництвом викладача. В процесі вивчення дисципліни «Маркетинг» студентам пропонується виконати одне індивідуальне завдання.
Виберіть одну тему із наведених (згідно зі списком у журналі) та підготуйте презентації у PowerPoint на тему «Адаптований комплекс маркетингу підприємства».Надішліть індивідуальне завдання на електронну адресу кафедри менеджменту та маркетингу kafedramandm@gmail.com. Індивідуальне завдання слід робити за наступним планом.
Адаптований комплекс маркетингу підприємства («6Р»)