Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання та методичні рекомендації до вивчення теми

Система планування маркетингу. Маркетинговий план є сукупністю рішень, які виникають з аналізу поточного стану, і передбачуваної майбутньої діяльності підприємства, що гарантує зростання рівня задоволення потреб покупців, а разом з тим сприяє зміцненню позицій на ринку.

Планування маркетингу – це логічна схема діяльності, спрямована на встановлення ринкових цілей і визначення способів їх реалізації.

В практичному розумінні маркетинговий план можна представити як документ, опрацьований на основі певних процедур, які виконують наступні функції:

- пізнавальну – як результат аналізу і прогнозів відповідальних засобів підприємства і умов його оточення;

- координаційну – як основа для визначення завдань служб підприємства і засад їх співпраці;

- версифікаційну – як джерело оцінки реальності прийнятих передумов стосовно обсягу продажу товарів і послуг на ринку;

- мотиваційну – як основа побудови однакових умов спільної праці з метою концентрації зусиль всього колективу на досягнення спільних цілей;

- контрольну – як сукупність показників, які становлять основу регулювання завдань, контролю ефективності маркетингової діяльності.

Маркетинговий план будується за такою структурою:

1. Резюме.

2. Вступ – що фірма хоче зробити.

3. Маркетинговий аналіз.

3.1. Ринок:

3.1.1. Весь ринок, потенційний ринок, галузь;

3.1.2. Цільовий ринок.

3.2. Конкурентне середовище.

3.3. Технологічне середовище.

3.4. Соціально-правове і політичне середовище.

4. Аналіз цільових ринків.

5. Сильні і слабкі сторони.

6. Цілі маркетингової діяльності.

7. Маркетингова стратегія (товар, ціна, реклама, збут, кадри).

8. Гармонограма реалізації і контролю.

9. Фінансова характеристика.

10. Висновки.

 

Завдання до самостійної роботи

 

1. Вивчення теоретичного матеріалу теми.

2. Вивчення основних термінів за темою.

3. Відповіді на контрольні запитання та тести.

4. Підготовка до індивідуальної роботи.

5. Тестові завдання

 

1. До якого з видів плану відноситься ситуаційний аналіз?

а) тактичного;

б) стратегічного;

в) короткотермінового;

г) довготермінового;

д) аналітичного.

 

2. Який план включає розробку методів стимулювання продажу?

а) тактичний;

б) стратегічний;

в) короткотерміновий;

г) довготерміновий;

д) аналітичний.

 

3. До якої з функції відноситься планування маркетингу?

а) аналітичної;

б) виробничо-збутової;

в) управління і контролю;

г) виробничо-технічної;

д) ревізійної.

 

4. Вказати правильний варіант послідовності розробки плану маркетингу:

а) висування цілей, ситуаційний аналіз, стратегія і тактика контролю;

б) ситуаційний аналіз, висування цілей, стратегія і тактика контролю;

в) стратегія і тактика контролю, висування цілей, ситуаційний аналіз;

г) у переліку немає правильної відповіді.

 

5. Які вимоги має задовольняти план маркетингу?

а) він має бути стабільним, щоб його можна було виконувати та оцінювати хід виконання;

б) він має бути гнучким, щоб постійно пристосовуватися до зовнішнього середовища фірми;

в) він має відповідати вимогам п.1 і вимогам п. 2;

г) у переліку немає правильної відповіді.

 

 

6. Основними напрямами розвитку фірми в межах стратегічного планування є:

а) інтенсивний розвиток;

б) інтеграційний розвиток;

в) диверсифікаційний розвиток;

г) усі ці напрями заслуговують на увагу;

д) у переліку немає правильної відповіді.

 

7. Визначення стратегії розвитку фірм як завершального етапу стратегічного планування має на меті:

а) оцінити перспективу виробництва чи торгівлі товарами;

б) виявити бажані для фірми сфери виробництва товарів;

в) визначити бажані для фірми ринкові ніші;

г) вибрати реальні орієнтири щодо доходів чи прибутків;

д) у переліку немає правильної відповіді.

 

8. Визначення мети та завдання фірми в межах стратегічного планування необхідне для того, щоб:

а) наочніше продемонструвати свої наміри цільовій аудиторії;

б) конкретизувати програму фірми, завдання кожному підрозділу та контролювати їх виконання;

в) зареєструвати фірму в органах місцевої влади;

г) узяти кредит у банку і вступити в одну із громадських асоціацій;

д) у переліку немає правильної відповіді.

Питання для самоконтролю

 

1. Поясніть суть маркетингового планування.

2. Які функції виконує маркетинговий план?

3. Визначте суть маркетингових планів та їх види.

4. Яким чином ув’язують маркетингові плани?

5. Перелічіть складові частини маркетингового плану.

 

Рекомендована література:[1-8].



Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу
  7. II. Вивчення нового матеріалу
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.