![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання і мета курсового проектуванняФакультет агротехнологій Кафедра землеробства
АДАПТИВНІ СИСТЕМИ ЗЕМЛЕРОБСТВА Методичні рекомендації Щодо виконання курсової роботи студентами денної форми навчання спеціальності 8.09010101 «Агрономія»
Миколаїв УДК ББК О Друкується за рішенням науково-методичної комісії факультету агротехнологій Миколаївського національного аграрного університету від __ _____________ 2015 р., протокол № __.
Укладачі: В.В. Гамаюнова – д.с.-г.н., професор, завідувач кафедри землеробства, Миколаївський національний аграрний університет; І.В. Смірнова – асистент кафедри землеробства, Миколаївський національний аграрний університет.
Рецензенти:
О. М. Дробітько– канд. с.-г. наук, голова фермерського господарства «Олена» Братського району Миколаївської області; О. А. Коваленко– канд. с.-г. наук, доцент, завідувач кафедри рослинництва та садово-паркового господарства, Миколаївський національний аграрний університет.
© Миколаївський національний аграрний університет, 2015 Зміст
Завдання і мета курсового проектування Завдання курсової роботи полягає в тому, щоб студент, використовуючи отримані теоретичні знання з навчальної літератури, лекційного курсу та лабораторно-практичних занять шляхом самостійноговиконання індивідуального завдання виявив уміння: · на основі структури посівних площ зробити висновок про сівозміну, зазначивши спеціалізацію; · науково обґрунтувати розроблену схему сівозміни; · розрахувати норми добрив під заплановану врожайність; · оцінити загальну продуктивність існуючої та запроектованої сівозмін; · зробити агроекологічну оцінку запроектованої сівозміни; · дати характеристику ґрунту кожного поля, зазначивши способи поглиблення орного шару та можливість мінімалізації обробітку за показником щільності; · розробити енерго- і ґрунтозахисні системи основного, передпосівного і післяпосівного обробітку під кожну культуру з врахуванням попередника, рельєфу та потенційної забур’яненості поля. Більш детально методика виконання курсової роботи викладена в окремих розділах.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|