Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемні завдання

1.Президент компанії або відомий актор можуть заробляти на рік, а звичайний службовець – на багато меншу. Проаналізуйте ці дві ситуації та сформулюйте відповідь на питання, які фактори лежать в основі диференціації ставок заробітної плати?

2.Як відобразиться на ціновій еластичності попиту на працю взаємозамінність факторів виробництва?

Надайте логічне пояснення спадної граничної доходності, капіталу за такої ситуації: кількість робітників - верстатників залишається незмінною, а парк верстатів збільшується?

3.Поточна дисконтова на вартість є тим нижчою, чим нижчою є ставка банківського відсотку і меншим є строк виплати майбутніх доходів. Чи Ви згодні з даним твердженням? Відповідь обґрунтуйте.

 

Тема 13. Загальна ринкова рівновага та економіка добробуту(2 год)

Питання:

1. Охарактеризуйте часткову та загальну рівновагу.

2. Дослідіть рівновагу в економіці обміну.

3. Дослідіть ефективність у виробничій сфері..

4. Проаналізуйте загальну рівновагу та політику в галузі економіки добробуту.

Завдання:

- робота з тестами.

- виконання практичних завдань.

- дискусія по питанням поглибленого рівня.

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 12.13.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 13.

3. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 13.

4. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 16.

конспект лекцій.

 

Мета заняття:аналіз сукупної ефективності конкурентних ринків та ефекту зворотнього зв’язку.

 

ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1. Загальна рівновага і податки.

2. Загальна рівновага та економіка добробуту.

3. Втрати ефективності, що пов’язані з монополією.

ПРАКТИКУМ


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 14. | Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.