Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Надати рекомендації щодо зміни застосовуваних форм влади менеджерами різних рівнів з метою підвищення ефективності управління на досліджуваному підприємстві.

Менеджерам всі рівнів не потрібно приділяти значну увагу такій формі влади як «влада примусу».Адже це веде до погіршення морального духу працівника, колективу, а також до зниження продуктивності праці, що є небажаним явищем.

Заступнику генерального директора по торгівлі і Начальнику цеху потрібно розвивати таку форму влади як « Заснована на участі» , «Еталонну» і «Інформаційну». потрібно розвивати й далі таку форму влади, як «Винагороди».

Менеджеру з реклами і продажу потрібно звернути увагу і підтримувати інші форми влади, а особливо більше придулити увагу « Владі заснованій на участі», адже працівники також можеть мати хороші думки, і рішення певних ситуацій.

 

  1. Оцініть ступінь важливості компетенцій для менеджерів вищого рівня на досліджуваному підприємстві (за 10-ти бальною шкалою).
№     Керівні посади верховного рівня Компетенції Заступник генерального дикертора по торгівлі Начальник цеху Менеджер з реклами і продажу  
  Професійні компетенції  
1. Функція планування  
  Вміння розробляти стратегічні напрями розвитку підприємства  
  Вміння визначити конкурентні переваги підприємства  
  Вміння вибирати оптимальну стратегію враховуючи ступінь невизначеності і ризику  
  Вміння проводити аналіз і розрахунок основних економічних показників діяльності підприємства  
  Вміння здійснювати фінансове планування діяльності підприємства  
  Вміння формувати кредитно-банківську, податкову і страхову політику підприємства  
  Вміння вибирати напрями реконструкціїі технічного переозброєння виробництва  
  Вміння розробляти і впроваджувати нововедення  
  Вміння прогнозувати та аналізувати кон»юнктуру ринку  
  Вміння прогнозувати обсяг збуту продукції  
  Вміння розробляти стратегічні і тактичні плани забезпечення сировиною  
2. Функція організації        
  Вміння організовувати роботу і ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів підприємства  
  Вміння координувати роботу підрозділів підприємства  
  Вміння забезпечувати досягнення високого рівня якості продукції в процесі її розробки і виробництва  
  Вміння розробляти і впроваджувати прогресивні, економічно-обгрунтовані ресурсо- та природозберігаючі технологічні процеси виробництва продукції  
  Вміння забезпечувати дотримання законності в діяльності підприємства і захист його правових інтересів  
  Вміння проводити атестацію,, розробляти заходи щодо реалізації рекомендацій атестаційних комісій  
  Вміння приймати обґрунтовані управлінські рішення  
  Вміння будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією і зворотного зв»язку  
  Вміння організовував антикризове управління підприємством  
  Вміння впроваджувати наукові методи управління якістю продукції  
  Вміння організовувати зовнішньоекономічну діяльність підприємства  
  Вміння організовувати збут продукції підприємства  
  Вміння координувати транспортування сировини готової продукції  
  Вміння організовувати рух фінансових ресурсів та регулювати фінансові відносини підприємства  
  Вміння організовувати навчання та підвищення кваліфікації працівників  
  Вміння управляти конфліктними ситуаціями на підприємстві  
  Вміння формувати та розвивати організаційну культуру підприємства  
  Вміння делегувати повноваження  
  Вміння формувати імідж підприємства  
3. Функція мотивації        
  Вміння розробляти і використовувати ефективні системи мотивації та оплати праці  
    Вміння створювати умови для розвитку творчої ініціативи і трудової активності працівників        
  Вміння створювати та підтримувати сприятливий соціально-психологічний клімат у колективі  
  Вміння забезпечувати узгодження цілі працівників з цілями діяльності підприємства  
  Вміння визначити ефективність діючих форм і системи заробітної плати, матеріального стимулювання.  
4. Функція контролю        
  Вміння здійснювати систематичний контроль забезпеченості ресурсами  
  Вміння проводити моніторинг виконання угод з постачальниками та покупцями  
  Вміння контролювати збереженість товаро- матеріальних цінностей  
  Вміння контролювати виконання управлінських рішень  
  Вміння забезпечувати контроль охорони праці і техніки безпеки  
  Вміння забезпечувати контроль системи менеджменту якості  
  Вміння здійснювати контроль за виконанням фінансового плану і бюджету, плану реалізації продукції, плану з прибутків та іншими фінансовими показниками  
  М заохочувати працівників до розвитку самоконтролю та самодисципліни  
5. Базові компетенції        
  Знання менеджменту підприємства  
  Знання технології виробництва продукції  
  Знання фінансів та бухгалтерського обліку  
  Знання менеджменту персоналу  
  Знання маркетингу  
  Знання права та основ законодавства  
  Знання інформаційних технологій  
  Знання охорони праці  
  Знання менеджменту якості  
  Знання організації роботи транспорту  
  Знання організації охорони підприємства  
  Знання охорони праці  
6. Особистісні характеристики  
  Наполегливість  
  Рішучість  
  Ініціативність  
  Самостійність  
  Порядність  
  Адаптивність  
  Принциповість  
  Комунікабельність  
  Харизматичність  
  Чесність  
  Відповідальність  
  Впевненість в собі  
  Об»єктивна самооцінка  
  Здатність переконувати  
  Здатність визнавати свої помилки  
  Уважне ставлення до підлеглих та колег  

 


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. CMM. П'ять рівнів зрілості
  3. ERP і управління можливостями бізнесу
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. ISO9000. Як працює система управління якістю
  8. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  9. Oracle Управління преміальними
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  12. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Охарактеризуйте реалізацію функції контролю на досліджуваному підприємстві, заповнивши подану нижче таблицю. | Тема 11. Управління конфліктами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.