Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснення

 

Розв’язання прикладу, що міститься на рис. 48, складається з таких послідовних побудов:

1) в площині σ (а || в) довільно проведені лінії рівня – горизонталь h (h1, h2) та фронталь f (f1, f2);

2) через проекції т. А (А1, А2) побудовані проекції перпендикуляра р (р1, р2) до заданої площини, а саме – р1 h1, р2 f2;

3) перпендикулярна площина τна рис. 51 задана двома прямими, які перетинаються τ (р ∩ n).

 

 

 

Рисунок 51 – Проведення площини τ (р ∩ п = А), перпендикулярної до

σ (а || в)

 

Побудова перпендикуляра до площини, перпендикулярної до заданої, значно спрощується, якщо ставиться задача побудови перпендикуляра (перпендикулярної площини) до площини, яка задана слідами (рис. 52, а, б).

 

Спрощений варіант розв’язання пояснюється тим, що для площин, які задані слідами, горизонталь та фронталь площини проводити необов’язково.

а) р σ (hº ∩ fº) б) τ (рm = А) σ (hº ∩ fº)

 

Рисунок 52 – Побудова перпендикуляра р та площини τ, перпендикулярної до заданої площини σ

 


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  4. Відповіді та пояснення до розв’язання задач
  5. ЕФЕКТ КОМПТОНА І ЙОГО ПОЯСНЕННЯ
  6. Е_4. Пояснення і прогнозування моделей
  7. Засоби доказування Пояснення сторін і третіх осіб
  8. ІV. Пояснення вчителя.
  9. ІV. Пояснення нового матеріалу
  10. ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
  11. Методи герменевтики пояснення та розуміння дійсності
  12. Парадокс Леонтьєва та його пояснення




Переглядів: 788

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перпендикуляр до площини | Приклади для закріплення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.137 сек.