Номінальна довговічність це число циклів (або годин), які підшипник повинен проробити до появи перших ознак утоми. Існує емпірична (знайдена з досвіду) залежність для визначення номінальної довговічності Ln =( C / P)a,[млн. обертів],
де З – вантажопідйомність, Р – еквівалентне динамічне навантаження, a= 0,3 для кульок, a= 0,33 для роликів.
Номінальну довговічність можна обчислити й у годинниках
Lh=(106 / 60 n) Ln ,[годин],
де n – частота обертання вала.
Еквівалентне динамічне навантаження це таке постійне навантаження, при якій довговічність підшипника та ж, що й при реальних умовах роботи. Тут для радіальних і радіально упорних підшипників мається на увазі радіальне навантаження, а для упорне й завзято-радіальних - центральне осьове навантаження.
Еквівалентне динамічне навантаження обчислюється по емпіричній формулі
P =( V X Fr + Y Fa ) KБ KТ,
де Fr , Fa – радіальна й осьова реакції опор;
V – коефіцієнт обертання вектора навантаження ( V = 1 якщо обертається внутрішнє кільце, V = 1,2 якщо обертається зовнішнє кільце)
X, Y – коефіцієнти радіального й осьового навантажень, що залежать від типу підшипників, визначаються по довіднику;
КБ – коефіцієнт безпеки, що враховує вплив динамічних умов роботи (КБ =1 для передач, КБ = 1,8 для рухливого состава),
КТ – коефіцієнт температурного режиму (до 100ос КТ =1).
Вантажопідйомність це постійне навантаженння, що група ідентичних підшипників витримає протягом одного мільйона обертів. Тут для радіальних і радіально упорних підшипників мається на увазі радіальне навантаження, а для упорне й завзято-радіальних - центральне осьове навантаження. Якщо вал обертається повільніше одного оберту у хвилину, то мова йде про статичну вантажопідйомність C0, а якщо обертання швидше одного оберту у хвилину, то говорять про динамічну вантажопідйомність C. Величина вантажопідйомності розраховується при проектуванні підшипника, визначається на експериментальній партії підшипників і заноситься в каталог.