Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система заходів боротьби з бур’янами

Література:

1. Землеробство. С.С. Рубін. – К.: Вища школа, 1980., с.132-20.

2. Технологія виробництва сільськогосподарської продукції: Навчальний посібник / Ярош Ю.М., Трусов Б.А. – К.: Український Центр духовної культури, 2005. с. 42 – 60.

3. Гордієнко В.П. та ін. Землеробство: Навчальний посібник / В.П. Гордієнко, О.М. Геркіял, В.П. Опришко; За ред. В.П.Гордієнка. – К.: Вища школа, 1991. - 268 с.

4.Основи землеробства і тваринництва: Підручник / П.Д. Клименко, О.І. Кононенко, В.П. Федоров. – К.: Вища школа, 1991, с. 62 – 73.

1. Поняття про бур’яни та їх шкоду.

Бур’яни – це такі дикі або напівкультурні рослини, які всупереч бажанню землероба, ростуть на полях, пристосувалися до умов вирощування культурних рослин і завдають великої шкоди народному господарству.

Шкода від бур’янів проявляється насамперед у зниженні врожаю культурних рослин на 25-30% і більше.

Бур’яни забирають з ґрунту вологу і поживні речовини, затіняють культурні рослини, що призводить до вилягання зернових культур, льону та ін. Вони погіршують якість обробітку ґрунту, утруднюють догляд за посівами, збирання врожаю, викликають поломки машин, гальмують впровадження комплексної механізації рослинництва та його перехід на промисловий спосіб виробництва продукції, а також знижують ефективність добрив, зрошення та осушення і погіршують якість продукції рослинництва.

Бур’яни поширенні на всіх сільськогосподарських угіддях, на полях, городах, луках, пасовищах, у садах, та на виноградниках, а також на необроблюваних землях – на узбіччях доріг, лісосмугах, укосах каналів зрошувальних та осушувальних системах.

Бур’яни - це вогнища поширення шкідників та хвороб. При високій забур’яненості знижуються врожаї, а для знищення бур’янів потрібно затрачати більше праці та коштів. При цьому значно зростає собівартість с/г продукції, а продуктивність праці, навпаки, знижується.

Деякі бур’яни або їх насіння отруйні, мають неприємний смак і запах. Наприклад, при вмісті навіть незначної кількості розмеленого насіння куколю звичайного, пажитниці п’янкої борошно стає непридатним для людини і тварин. Отруєння тварин спричиняють домішки в кормах рослин гірчака повзучого, чемериці, жовтцю їдкого, блекоти, пажитниці п’янкої та ін. Полин гіркий, часник, лопух надають молоку і маслу неприємного смаку і запаху.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  9. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Водний режим та його регулювання | Біологічні властивості бур’янів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.