Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Unit 5 Listening 5(12)

 

Int: Can we take a concrete example and look at the soft drinks market? Can you explain how these three factors work?

 

KJ: Fine, well if you look at erm, cost as focus, or a cost-focus strategy, erm let’s take cola for example, erm we know that big supermarket chains in the UK – Safeways or Tescos or Sainsbury’s – they produce their own cola and can sell it more cheaply than Coca- Cola, for example. Erm differentiation, I mean, a good example is, I think, Tango; they’ve managed to penetrate the market and be competitive by using a very interesting and rather wacky advertising campaign for their product. Erm, and innovation, for example, Virgin we know of as er a music or airline company; they also own cinemas,


and through the cinemas, the distribution channel of their cinemas, they’ve managed now to promote their own version of cola, so they’ve…. innovation in controlling distribution means they can be competitive in the cola market, for example.

 


Читайте також:

  1. I. You will hear a text about animal rights. Before listening discuss the words in the box with your fellow students and your teacher
  2. II. Listen to the second fragment and complete the following sentences. Study the following words before listening
  3. LISTENING
  4. LISTENING 1: LONDON IN A DAY
  5. Listening practice
  6. Listening practice
  7. Post-listening
  8. Post-listening
  9. Post-listening
  10. Post-listening
  11. Pre-listening
  12. Pre-listening




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Unit 2 Listening 4(7) | Unit 5 Listening 5(13)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.