Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Unit 6 Listening 7(15)

 

M = Manager, J = Jane

 

M: Jane, what was your overall impression of the applicants? J: I was impressed with both, but for very different reasons.

M: Yes, I agree. Applicant 1 has quite a lot of experience –

overall 20 years, but is a little short in academic qualifications.

 

J: Yes, that’s true whereas Applicant 2 has an M. A. in HR, and a very recent one, as well as General Business degree. It’s very important to have up-to-date theoretical knowledge.

 

M: You’re right about that, but on the experience side don’t you think she’s a little weak?

 

J: Of course, but she’s worked at that mortgage company, which has given her some experience on the financial side of things whereas Applicant 1 has had more experience, but in more general situations.

 

M: True, but look at the wide range of responsibilities he’s had

in very important HR areas at management levels.

 

J: But we’re looking for someone who’s a team player and that’s probably easier for a person who’s new in the workplace. I wonder about the flexibility of a person who’s been in management for so long.

 

M: Let’s invite them both for an interview and keep these questions in mind as we’re interviewing.

 

J: Good plan. I’ll call them and make arrangements.


Contents

 

Unit 1 Finance …………………………………………………….
Unit 2 Making money …………………………………………….
Unit 3 Bank account ……………………………………………...
Unit 4 Inflation ……………………………………………………
Unit 5 Competition ……………………………………………….
Unit 6 Applying for the job ………………………………………
Audio Scripts ……………………………………………………..
Contents …………………………………………………………..

 


Читайте також:

  1. I. You will hear a text about animal rights. Before listening discuss the words in the box with your fellow students and your teacher
  2. II. Listen to the second fragment and complete the following sentences. Study the following words before listening
  3. LISTENING
  4. LISTENING 1: LONDON IN A DAY
  5. Listening practice
  6. Listening practice
  7. Post-listening
  8. Post-listening
  9. Post-listening
  10. Post-listening
  11. Pre-listening
  12. Pre-listening




Переглядів: 508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Unit 5 Listening 5(13) | Основні характеристики дихального процесу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.