Розділ 2.2
Тема: „Концептуальні засади сучасних ігрових технологійˮ
Зміст:
1. Технології впливу особистості педагога на особистість дитини через гру.
2. Концептуальні засади ігрових технологій.
Ключові слова: «гра», «технологія», «технологія ігрової діяльності», «ігрові технології».
Цілі та завдання вивчення розділу.
Успішне вивчення розділу дозволяє:
Чітко усвідомлювати та визначати концептуальні засади сучасних ігрових технологій.
Характеризувати технології впливу особистості педагога на особистість дитини через гру.
Мати уявлення про концептуальні засади ігрових технологій.
Володіти ключовими поняттями: «гра», «технологія», «технологія ігрової діяльності», «ігрові технології».
Читайте також: - IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- V розділ. Товарна політика підприємства
- VI розділ. Маркетингова цінова політика
- VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
- VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
- А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
- Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
- Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
- Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
- Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
- Б – розділення гелю на дві фази
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|