Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система аналізу і обробки інформації

Система внутрішньої маркетингової інформації - це сукупність постійно функціонуючих і ресурсів, що представляють поточну інформацію про події, що відбуваються всередині фірми. У будь-якої фірми існує внутрішня звітність, яка відображає показники поточного збуту, запасів готової продукції і сировини, суми витрат, рух готівки, дані про дебіторську та кредиторську заборгованість. Основне призначення системи внутрішньої маркетингової інформації полягає у відстеженні внутрішніх можливостей фірми, зі створення можливості задовольнити споживачів. Це перш за все інформація з обслуговування замовлень клієнтів (наявність товару на відпускні ціни та інші характеристики продукції, час відпрацювання замовлення, обсяг продажів тощо) і інформація дозволяє контролювати параметри готової продукції (собівартість, якість). Внутрішній інформації у фірми може бути навіть занадто багато, що ускладнює прийняття рішень, тому необхідно чітко визначити, для чого призначена та чи інша інформація.

Ось приблизний перелік питань для з'ясування потреб в інформації:

1. Яку область рішень приймає відповідно до займаної посади працівник фірми?

2. Яка інформація необхідна для здійснення зазначених дій?

3. В кожній фірмі потрібна ця інформація, в якому обсязі і з яким ступенем деталізації?

4. Як часто потрібна інформація

5. Яка інформація необхідна додатково що б прийняті рішення відповідали загальній політиці фірми на ринку?

6. Хто надає інформацію?

Внутрішня інформація може бути вторинною, тобто не відповідати цілям маркетингу. Наприклад дані бухгалтерського обліку можуть збиратися по підприємству в цілому, не дозволяючи проводити аналіз по окремих продуктах. Усередині підприємства дана проблема вирішується, тому що існують первинні документи, які можуть бути оброблені відповідно до цілей маркетингу. У цьому випадку необхідно встановити відповідні форми обліку інформації. В якості джерел внутрішньої вторинної інформації можна розглядати:

1. Бюджет фірми;

2. Дані по прибутках і збитках по фірмі в цілому і деталізовані за окремими підрозділами та товарах;

3. Дані збуту по асортиментних групах, окремих продуктах, географічних регіонах, сезонах, днях тижня або часу дня;

4. Рахунки клієнтів, обсяг і періодичність їх покупок;

5. Дані про запаси готової продукції, ця група джерел характеризується достовірністю, доступністю і високою економічністю.

Інформація носить ексклюзивний характер (так як недоступна або важкодоступна для інших виробників), володіє релевантність (так як враховує внутрішні потреби в інформації) і може бути систематизована за об'єктами або функціями управління. В якості недоліків слід вказати: Перевантаженість інформацією та її дублювання, форми збору можуть не враховувати інформаційні потреби відділу маркетингу, ізольованість відділів і служб. Основне призначення з цієї групи джерел - відстеження запитів клієнтів, оцінка

 

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація маркетингової інформації | Загальне уявлення про біосферу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.