Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приймання, зберігання та оцінка якості зерноборошняних товарів на основі вирішення ситуаційних завдань

 

ВАРІАНТ 1

Завдання 1. До хлібного відділу гастроному, де Ви працюєте шректором, надійшло дві партії хліба Московського з хлібозаводів М" І і № 6. Під час контрольної перевірки виявилося, що у зразках середньої проби першої партії були тріщини в межах 1,2-2 см, відсутній аромат тмину або анісу. У зразках середньої проби другої партії викликає сумнів трохи туга м'якушка. Крім цього виявлено деякі деформовані і горілі вироби.

Зробити висновок щодо якості прибулих партій хліба Московського і прийняти рішення про можливість його реалізації та оформлення документів на приймання чи на повернення хліба.

Завдання 2. На складі універсаму, де Ви працюєте завідувачем відділу, було порушено режим зберігання манної крупи (певний час її зберігали при підвищеній відносній вологості повітря). Вологість манної крупи становила 16%, зольність - 0,88%, домішки борошна - 3%.

Дати висновок щодо якості і можливості реалізації крупи.

ВАРІАНТ 2

Завдання 1. До універсаму, де Ви працюєте завідувачем відділу, надійшло 10 контейнерів хліба Українського нового, маса одиниці - 1,25 кг. Відчувається дещо підвищена кислотність. Під час підготовки хліба до продажу в межах встановленого терміну реалізації було виявлено приховані дефекти і зовнішні недоліки виробничого характеру.

Зазначити масу виробів для середньої проби і лабораторного зразка, а також середню пробу для проведення органолептичної оцінки. Зробити висновок щодо відповідності продукції вимогам ГОСТ. Назвати приховані дефекти і зовнішні недоліки виробничого характеру. Ваші дії щодо продажу таких виробів і оформлення документів з приймання чи повернення хліба постачальнику.

Завдання 2. До магазину № 56 з бази по реалізації хлібопро­дуктів завезено 35 мішків пшеничного борошна. Під час перевірки виявилося, що на 7 мішках відсутні маркувальні ярлики, а в деяких мішках є приховані дефекти. Яке рішення Ви повинні прийняти? Що позначається на маркувальному ярлику? Чи має значення колір шрифту на ньому?

Як Ви розумієте термін «прихований дефект»?


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 639

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ВАРІАНТ З

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.