МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вивчення господарсько-ботанічних сортів та оцінка якості коренеплодів і капустяних овочівЗавдання 1. Вивчити товарознавчу характеристику госпо- дарсько-ботанічних сортів кожного виду коренеплодів: моркви, буряку, редису, петрушки, редьки, брукви. Характеристику сортів занести до табл. 3.13 з урахуванням терміну дозрівання сорту (ранній, середній, пізній). Таблиця 3.13
Завдання 2. Вивчити хвороби і пошкодження коренеплодів. Характеристику хвороб та пошкоджень коренеплодів вивчають за каталогами згідно з табл. 3.14. Таблиця 3.14
Завдання 3. Визначити якість коренеплодів за стандартом. Керуючись вимогами стандарту до якості, дати оцінку якості зразків коренеплодів. За стандартом вивчити вимоги до якості, правила приймання та методи визначення якості коренеплодів. Якщо коренеплоди забруднені, то їх миють і визначають процент прилиплої землі. Чисті коренеплоди залежно від якості поділяють на два товарні сорти: відбірні і звичайні. У кожному сорті визначають процент фракції з урахуванням допусків стандарту: дрібних коренеплодів, поламаних, неправильної форми, порізаних, тріснутих, пошкоджених хворобою, підморожених. Після цього визначають кількість стандартних коренеплодів і браку. Результати дослідження записують до табл. 3.15. Таблиця 3.15
На основі дослідження дати висновок щодо якості партії коренеплодів. Завдання 4.Вивчити товарознавчу характеристику госпо- дарсько-боганічних сортів капустяних овочів: капусти білоголов- кова, червоноголовкова, цвітної, савойської, кольрабі, брюссельської. Вивчають сорти капусти за схемою, наведеною в табл. 3.16.
Таблиця 3.16
Завдання 5.Вивчити хвороби і пошкодження капусти. Користуючись каталогом і малюнками хвороб капустяних овочів, вивчають їх характеристику згідно з табл. 3.17. Таблиця 3.17
Завдання 6. Визначити якість капусти. За стандартом вивчити вимоги до якості капусти та методи визначення її якості. Головки капусти зачищають до щільно прилеглих і чистих листків, відрізують зовнішню кочеригу довжиною не більш за 3 см. Визначають кількість відходів. Чисті, щільні качани сортують за якістю згідно з вимогами стандарту на відбірну і звичайну капусту. З урахуванням допусків щодо якості капусти записують результати досліджень у табл. 3.18. Таблиця 3.18
Після дослідження визначають у партії капусти процент браку (зачищене листя, кочериги, пошкоджені качани), нестандартної капусти (кочериги, маса яких менша, ніж норма стандарту) і стандартної капусти за товарними сортами: відбірної і звичайної. На основі цих досліджень написати експертний висновок щодо якості капусти.
Контрольні питання
1. Ознаки, які характеризують ботанічні сорти коренеплодів. 2. Особливості будови і хімічного складу моркви, буряку, редису, петрушки і редьки. 3. Основні хвороби і пошкодження коренеплодів. 4. Товарознавча характеристика ботанічних сортів капустяних овочів. 5. Хвороби і пошкодження капусти. 6. Вимоги до якості коренеплодів і капусти.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|