Система охолодження (рисунок 5.3.1) закритого типу, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини від відцентрового насоса. Система охолодження дизеля в складі трактора, с/г машини повинна забезпечувати температуру виходить з дизеля охолоджуючої рідини не більше 100° С і масла - не більше 115° С при температурі навколишнього повітря 40° С.
Водяний насос приводиться в обертання полікліновим ременем від шківа колінчастого вала. Мастило "Литол-24" в підшипникову порожнину насоса закладена при збірці. В процесі експлуатації змащення підшипників не потрібно.
Рисунок 5.3.1 – Схема системи охолодження
ДВЗ – двигун внутрішнього згоряння; Т – термостат; РБ – розширювальний бачок; Р – радіатор; В – вентилятор; ЦН – циркуляційний насос; ОНП – охолоджувач надувного повітря; К – компресор; ПР – повітряний ресивер.
Температура охолоджуючої рідини в системі охолодження повинна підтримуватися в межах від 85º С до 95º С. Для прискорення прогріву дизеля після пуску і автоматичного регулювання температурного режиму при різних навантаженнях і температурах навколишнього повітря служить термостат з температурою початку відкриття основного клапана 87 ± 2 ° С.
Вентилятор з в'язкісною муфтою відключення вентилятора встановлюється на валу водяного насоса.