МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання на практичне заняття1. Ознайомитися з викладеним теоретичним матеріалом в п. 6.1 і в [1, 11]. 2. Описати види металевих і неметалевих покриттів. 3. Перелічити види підготовчих робіт перед нанесенням гальванопокриття. 4. Навести схему і основні параметри процесу нанесення гальванопокриття. 5. Визначити середню товщину шару металу (h, мм), осадженого на деталі та визначити кількість осаджуваного металу (G, г). Дані для розрахунку брати з таблиці 6.1 згідно варіанту.
Таблиця 6.1 Вихідні дані для завдання
Примітка: густина металів ρ (г/см3): сталь – 7,8 г/см3, мідь – 8,96 г/см3, хром – 7,18 г/см3, нікель – 8,91 г/см3.
Оформлення та захист звіту
Звіт з виконаної роботи оформляється у зошиті з практичних занять чи окремо на аркушах формату А4, де на першій (титульній) сторінці вказуються дані про навчальний заклад, кафедру, студента, що виконав цю роботу, викладача, що прийняв роботу. На наступній сторінці вказується назва і мета заняття, а також наводяться вихідні дані завдання, отриманого у викладача. Нижче наводяться результати виконання завдання згідно з п. 6.2 та результати розвязку задачі. В кінці звіту наводиться висновок за результатами виконання завдання та перелік використаних літературних джерел. Повністю оформлений і підписаний студентом звіт подається викладачеві до захисту в кінці заняття.
6.4 Запитання для самоконтролю 1. З якою метою наносять гальванічні покриття? 2. Які метали застосовують здебільшого для нанесення на деталі приладів? 3. Які види підготовки поверхонь перед нанесенням гальванопокриття Ви знаєте? 4. Яке обладнання існує для гальванооперацій? 5. Чим характеризується якість гальванопокриття? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|