Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне завдання студентам

1. Побудувати у графічному вигляді 2 моделі експорту та імпорту певного товару на вибір із зображенням впливу всіх валютно-фінансових факторів на зміну подальших тенденцій товарообігу та визначенням вихідних припущень до моделей.

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

1. Валютно-фінансові умови зовнішньоторгівельних контрактів.

2. Вплив валютного курсу.

3. Вплив валютного регулювання та валютного контролю.

4. Вплив порядку здійснення міжнародних розрахунків

5. Вплив фіскальних важелів державної політики.

Контрольні питання:

1. Назвіть мінімум 6 чинників, які впливають на вибір валютно-фінансових і платіжних умов контрактів.

2. Назвіть фінансові умови зовнішньоторгових угод.

3. Поясність для кого, імпортера чи експортера, вигідна девальвація / ревальвація національної валюти і чому.

4. В чому полягає ефект J-кривої?

5. З чого складається система національних інструментів державного регулювання зовнішньої торгівлі?

6. В чому полягають особливості валютного регулювання ЗЕД?

7. Назвіть форми міжнародних розрахунків і в чому полягає їх особливість?

8. Які особливості оподаткування ЗЕД?

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 288

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадія 3. Пред'явлення документів та їх оплата | Тема 6. Методологія дослідження валютно-фінансового впливу на світову торгівлю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.