МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне завдання студентам1. Проаналізувати на вибір наступні конвенції: - Конвенцію про право, що застосовується до договорів міжнародної купівлі-продажу товарів, - Віденську конвенцію про право договорів між державами та міжнародними організаціями або між міжнародними організаціями, - Конвенцію про міжнародну торгівлю видами дикої фауни і флори, що перебувають під загрозою зникнення, - Конвенцію про договір міжнародного автомобільного перевезення пасажирів і багажу (КАПП), - Віденську конвенцію про право міжнародних договорів, - Конвенцію про транзитну торгівлю внутрішньоконтинентальних держав, - Конвенцію про єдиний закон про укладення договорів про міжнародну купівлю-продаж товарів, - Конвенцію про єдиний закон про міжнародну купівлю-продаж товарів, - Європейську конвенцію про зовнішньоторговельний арбітраж, - Конвенцію Організації Об'єднаних Націй про договори повністю або частково морського міжнародного перевезення вантажів, - Конвенцію Організації Об'єднаних Націй про використання електронних повідомлень в міжнародних договорах, - Конвенцію Організації Об'єднаних Націй про поступку дебіторської заборгованості в міжнародній торгівлі, - Міжнародну угоду про зерно 1995 року (Конвенція про торгівлю зерном 1995 року), -Конвенцію про міжнародні переказні векселі та міжнародні прості векселі. 2. Переформулювати валютно-фінансові розділи зразку договору купівлі- продажу так, щоб було п’ять різних варіантів договору за умовами, формами розрахунків та способів фіксації ціни та ранжувати їх від самого надійного до найменш надійного для експортера.
Питання для підготовки до семінарських занять: 1. Форма складання зовнішньо-економічного торгового контракту. 2. Міжнародне регулювання зовнішньо-економічного торгового контракту. 3. Варіанти формулювань тих пунктів контрактів, які відповідають за валютно-фінансові умови.
Контрольні питання: 1. Назвіть основні умови договору, без яких міжнародний договір купівлі продажу може бути визнаний недійсним. 2. У чому полягає особливість застосування Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародної купівлі-продажу товарів? 3. Назвіть основні обов’язки продавця відповідно до Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародної купівлі-продажу товарів. 4. Назвіть основні обов’язки покупця відповідно до Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародної купівлі-продажу товарів. 5. Назвіть основні валютно-фінансові умови зовнішньоторговельних контрактів.
Читайте також:
|
||||||||
|