Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне завдання студентам

1. Проаналізувати вплив валютного курсу на міжнародну торгівлю та виявити залежності.

2. В яких країнах підтверджуються і які теорії впливу валютного курсу на світову торгівлю, а в яких – ні?

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

1. Моделювання впливу девальвації на світову торгівлю

2. Моделювання впливу фіксованого курсу та ревальвації на світову торгівлю

 

Контрольні питання:

1. Для яких країн характерна політика підтримання фіксованого валютного курсу?

2. Для яких країн характерна політика девальвації валютного курсу?

3. Для яких країн характерна політика ревальвації валютного курсу?

4. Для яких країн характерна політика вільного коливання валютного курсу?

5. В яких країнах підтверджується теорія Маршалла-Лернера?

6. В яких країнах підтверджується ефект J-кривої?

 

Тема 9.Моделювання впливуревальвації на світову торгівлю

3. і

Практичне завдання студентам

3. .

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

3. .

Контрольні питання:

 

Тема 10.Моделювання впливу появи нової світової валюти на світову торгівлю

4. і

Практичне завдання студентам

4. .

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

4. .

Контрольні питання:

Тема 11.Моделювання впливу зняття з обігу доларів США як світової валюти на міжнародну торгівлю

5. і

Практичне завдання студентам

5. .

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

5. .

Контрольні питання:

Тема 12.Моделювання впливу зняття з обігу євро як світової валюти на міжнародну торгівлю

6. і

Практичне завдання студентам

6. .

 

Питання для підготовки до семінарських занять:

6. .

Контрольні питання:

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динаміка експорту та імпорту 9 групи країн з плаваючим валютним курсом з переважанням ревальвації, більше 11 років з 21 за 2007-2012 роки, млн. дол. США | Список рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.19 сек.