МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З. Контрольні завдання1 – 10. Випадкова величина задана функцією розподілу . Потрібно: 1) Знайти щільність ймовірності ; 2) обчислити математичне очікування та дисперсію випадкової величини ; 3) побудувати графіки функції розподілу і щільності ймовірності.
11 – 20. Найти ймовірність попадання випадкової величини до відрізку , якщо вона розподілена: 1) рівномірно на відрізку ; 2) за нормальним законом і має математичне очікування та середнєквадратичне відхилення ; 3) по закону Пуассона і має математичне очікування
21 – 30. Задані значення , які прийняла дискретна випадкова величина в послідовності незалежних випробуваннях. Потрібно: 1) скласти емпіричний розподіл випадкової величини, що досліджується; 2) обчислити вибіркове (емпіричне) середнє ; 3) обчислити виправлене середнєквадратичне відхилення ; 4) побудувати графік емпіричної функції розподілу .
31 – 40. Знайти надійний інтервал для оцінки математичного очікування нормального розподілу з надійністю , знаючи вибіркове середнє , об’єм вибірки и середнєквадратичне відхилення :
41 – 50. В таблиці приведені данні вибірки з частини тексту в 100 слів для двомірної випадкової величини , де - число букв в слові, - число голосних букв у цьому слові. Потрібно: 1) скласти емпіричний розподіл випадкова компонент и ; 2) для кожної компоненти обчислити вибіркове середнє, дисперсію и середнєквадратичне відхилення; 3) для компоненти обчислити вибіркову асиметрію и ексцес розподілу, з’ясувати чи виконується для неї правило «трьох сигм», зробити припущення про закон розподілу; 4) за допомогою критерію погодження Пірсона при рівні значущості перевірити гіпотезу про те, що компонента має нормальний розподіл з параметрами, рівними їх оцінкам: и ; 5) знайти вибірковий коефіцієнт кореляції для компонент, скласти рівняння лінійної регресії ( на ) та ( на ), побудувати їх графіки.
41-45
46-50
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|