МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З. Контрольні завдання1 – 10. Випадкова величина задана функцією розподілу . Потрібно: 1) Знайти щільність ймовірності ; 2) обчислити математичне очікування та дисперсію випадкової величини ; 3) побудувати графіки функції розподілу і щільності ймовірності.
11 – 20. Найти ймовірність попадання випадкової величини до відрізку , якщо вона розподілена: 1) рівномірно на відрізку ; 2) за нормальним законом і має математичне очікування та середнєквадратичне відхилення ; 3) по закону Пуассона і має математичне очікування
21 – 30. Задані значення , які прийняла дискретна випадкова величина в послідовності незалежних випробуваннях. Потрібно: 1) скласти емпіричний розподіл випадкової величини, що досліджується; 2) обчислити вибіркове (емпіричне) середнє ; 3) обчислити виправлене середнєквадратичне відхилення ; 4) побудувати графік емпіричної функції розподілу .
31 – 40. Знайти надійний інтервал для оцінки математичного очікування нормального розподілу з надійністю , знаючи вибіркове середнє , об’єм вибірки и середнєквадратичне відхилення :
41 – 50. В таблиці приведені данні вибірки з частини тексту в 100 слів для двомірної випадкової величини , де - число букв в слові, - число голосних букв у цьому слові. Потрібно: 1) скласти емпіричний розподіл випадкова компонент и ; 2) для кожної компоненти обчислити вибіркове середнє, дисперсію и середнєквадратичне відхилення; 3) для компоненти обчислити вибіркову асиметрію и ексцес розподілу, з’ясувати чи виконується для неї правило «трьох сигм», зробити припущення про закон розподілу; 4) за допомогою критерію погодження Пірсона при рівні значущості перевірити гіпотезу про те, що компонента має нормальний розподіл з параметрами, рівними їх оцінкам: и ; 5) знайти вибірковий коефіцієнт кореляції для компонент, скласти рівняння лінійної регресії ( на ) та ( на ), побудувати їх графіки.
41-45
46-50
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|