Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне завдання

Кабінет Міністрів України відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» прийняв постанови про утворення Національного природного парку та регіонального ландшафтного парку. Президент України скасував зазначені постанови, посилаючись на те, що відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України», рішення про створення об’єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення приймаються Президентом України. Одночасно Президент України звернувся до Конституційного Суду України з поданням щодо конституційності постанов Кабінету Міністрів України.

 

Вирішить справу. Чи є законними постанови уряду та дії Президента України? Яке рішення має прийняти Конституційний Суд України? Визначте компетенцію Кабінету Міністрів України та Президента України щодо створення (оголошення) об’єктів природно-заповідного фонду.

Завдання для самостійної роботи (2 години)

1. Загальна характеристика джерел екологічного права.

2. Закони України «Про охорону навколишнього природного середовища» та «Про екологічну експертизу» в системі джерел екологічного права.

3. Місце підзаконних нормативно-пра­вових актів у регулюванні екологічних правовідносин та їх класифікація.

4. Міжнародно-правові норми в системі джерел еко­логічного права.

5. Юридична природа роз'яс­нень вищих судових інстанцій щодо застосування екологіч­ного законодавства.

 

ТЕМА 4. ЕКОЛОГІЧНІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ГРОМАДЯН

Лекція (2 години)

1. Поняття екологічних прав та обов’язків громадян.

2. Класифікація екологічних прав та обов’язків громадян.

3. Конституційні екологічні права громадян.

4. Екологічні права громадян передбачені діючим екологічним законодавством.

5. Гарантії, охорона та форми захисту екологічних прав громадян.

 

Семінар ( 1 година)

1. Поняття екологічних прав та обов’язків громадян.

2. Класифікація екологічних прав та обов’язків громадян.

3. Екологічні права та обов’язки громадян, передбачені Конституцією та екологічним законодавством України.

4. Гарантії, правова охорона, форми та засоби захисту екологічних прав громадян.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар (1 година) | Практичне завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.