МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне завданняГр-н С. звернувся до селищної ради з проханням передати йому у власність ліс, площею 3 гектари, що розташований поряд з його будівлею. В заяві він просив передати йому земельну ділянку під лісом в оренду, а сам ліс у власність. Селищна рада відмовила йому з посиланням на те, що С. є іноземцем.
Чи законне рішення селищної ради? Чи зміниться ваше рішення якщо С. прийме громадянство України? Які підстави набуття лісу у приватну власність?
Завдання для самостійної роботи (2 години) 1. Суб’єкти та об’єкти права власності на природні ресурси. 2. Види об'єктів права власності на природні ресурси. 3. Права та обов’язки власників природних ресурсів, обмеження, захист та гарантії їх прав. 4. Право державної власності на природні ресурси і об’єкти. 5. Право комунальної власності на природні ресурси і об’єкти. 6. Право приватної власності на природні ресурси і об’єкти. ТЕМА 6. ПРАВО ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ Лекція (2 години) 1. Поняття та принципи права природокористування. 2. Суб’єкти та об’єкти права природокористування. Зміст права природокористування. 3. Правова класифікація видів природокористування. 4. Підстави виникнення, зміни та припинення права природокористування.
Семінар ( 1 година) 1. Поняття права природокористування. 2. Принципи права природокористування. 3. Зміст права природокористування. 4. Правова класифікація видів природокористування. 5. Форми та методи захисту прав суб’єктів природокористування. Практичне завдання Селищна рада надала фермеру С. в оренду ставок для риборозведення строком на 25 років. Рибінспекція вважає, що цей договір має бути погоджений з органами рибоохорони, тому заборонила фермеру використовувати водойму. Прокурор району, розглянувши скаргу фермера на дії рибінспекції, звернувся до суду з позовом про припинення договору оренди, у зв’язку з порушенням права державної власності на води.
Вирішіть справу.
Завдання для самостійної роботи (2 години) 1. Об’єкти та суб’єкти права природокористування та їх співвідношення із об’єктами права власності на природні ресурси. 2. Підстави та порядок виникнення, зміни та припинення права природокористування. 3. Правові види природокористування, їх класифікація по об’єктам і суб’єктам, термінам користування та іншим ознакам. 4. Право загального і спеціального природокористування та їх ознаки. 5. Особливості користування природними ресурсами на умовах оренди. 6. Особливості користування природними ресурсами континентального шельфу і виключної (морської) економічної зони. Читайте також:
|
||||||||
|