Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 4. (ділова гра)

Досвід колективного планування

Ваша організація тільки що призначила Вас експертом у знову сформовану групу, у введення якої передається проект, розроблений на стадії НДДКР. Усій вашій групі доручено спочатку розробити план управління проектом, і після його затвердження вищим керівництвом, приступити до його реалізації.

Нікому з Вас у даний момент нічого не відомо про проект, за винятком того, що в міру його розвитку, до його реалізації буде потрібно підключити додаткову кількість працівників.

Студенти розбиваются на групи по 4 – 6 осіб (команди з управління проектами). Кожній команді присвоюється порядковий номер. Результати роботи кожної з груп і окремих виконавців у групах оцінює викладач. У группу оцінки можуть бути залучені й 2 – 3 студенти. У журі є правильні відповіді, складені досвідченим фахівцем.

Незважаючи на невелику кількість інформації про проект, Вашій групі належить розробити попередній план управління ним. У табл. 1.2 у довільному порядку перераховані 20 заходів, які Вам необхідно здійснити. Вам особисто необхідно розташувати їх у тому порядку, в якому, на Вашу думку, належить їх виконати у процесі планування, організації, реалізації проекту та здійснення контролю заходом його виконання. Такі ж дії виконує кожен з членів вашої групи. Перш, ніж Вам буде дано «добро» на початок роботи над проектом, запропонований Вам порядок дій має бути поданим на розгляд вищого керівництва (журі).

Оскільки до першої зустрічі групи залишилося кілька хвилин, перегляньте наведений нижче список заходів і ні з ким його не обговорюйте, розташуйте ці заходи в тій послідовності, в якій, на Вашу думку, їх необхідно здійснювати у процесі управління проектом. Не змінюйте обраної Вами послідовності після початку групової роботи. Тепер, уже в рамках групи, визначте послідовність здійснення тих чи інших заходів.

Рекомендації щодо обговорень (для студентів)

1. Чи не вдавайтеся до голосування. Голосування поділяє групу на «переможців» і «переможених» і сприятиме мисленню в стилі «або так, або інакше» в той час як можуть бути інші варіанти. Голосування швидше призводить до суперечки, а не до раціонального обговорення, що несе шкоди процесу командного прийняття рішення.

2. Не укладайте легких, швидких угод і компромісів. Найчастіше вони ґрунтуються на помилкових припущеннях, які необхідно поставити під сумнів.

3. Не влаштовуйте змагань між собою. У даній ситуації або виграє група, або не виграє ніхто.

4. Уважно слухайте те, що говорять інші. Це найбільш помітна риса успішних команд.

5. Намагайтеся визначити внутрішні характеристики ситуаціі і винести їх на поверхнє обговорення.

6. Зробіть так, щоб особливо «тихі» висловлювали свої ідеї. Пам’ятайте, команді потрібнався інформація, яку вона тільки може одержати.

Коли настає момент, при якому кожен член Вашої команди може сказати: «Що ж, нехай це зовсім не те, що я хотів, принаймні, я можу це прийняти», Ваша група прийшла до консенсусу. Це означає, що всі члени групи повинні прийти до повної згоди з усіх аспектів, скоріше це означає, що існує згода з принципових питань.

Оскільки кожен з Вас при бажанні може заблокувати прийняття рішення, пропонований метод складніше інших методів обговорення. Разом з тим, він виявляється більш ефективним, тому що змушує групу розглядати більше число аспектів і бути постійно готовою до заперечень на пропоновані варіанти дій. Тому розглядайте відмінності між точками зору, як:

1) спосіб одержання додаткової інформації;

2) спосіб прояснення ідей;

3) стимул до пошуку кращої інформації.

 

Таблиця 2.2 – Послідовність проведення робіт за проектом

№ п/п Заходи з управління Етап 1 Порядковий номер, запроп-нований Вами Етап 2 Порядковий номер, запропон-ваний командою Етап 3 Порядковий номер, запропо-нова-ний фахівцем Етап 4 Різниця між етапом 1 та 3 Етап 5 Різниця між етапом 2 та 3
Пошук кваліфікованих фахівців для заняття наявних посад          
Зміна прогресу в досягненні та /або відхилень від досягнень цілей проекту          
Визначення та аналіз видів робіт, необхідних для реалізації проекту          
Визначення стратегії (пріоритетів, послідовності, часових рамок основних заходів)          


Продовження табл. 2.2


Розробка можливих альтернативних напрямів дій          
Визначення відповідних заохочень за добру роботу          
Визначення повноважень, відповідальності та підзвітності          
Визначення цілей проекту (бажаних результатів)          
Підготовка та навчання персоналу відповідно до нових обов’язків          
Збір та аналіз факторів про сучасне становище проекту          
Визначення кваліфікації, необхідної для нових посад          
Здійснення коригування проекту (перегляд планів проекту)          
Координація поточної діяльності          
Визначення розпо-ділу ресурсів (вклю-чаючи бюджет, потужності і т.д.)          
Оцінення індивідуальної діяльності відповідно до індивідуальних завданнь нормативів          


Продовження табл. 2.2

Визначення негативних наслідків кожного з можливих напрямків діяльності          
Визначення індивідуальних завдань, прийнят-них як для індивіду-ума, так і для його /її менеджера          
Визначення повноважень, відповідальності і взаємовідносин для нових посад          
Вибір основного напряму діяльності          
Визначення часу та способу оціненнязагального досягнутого прогресу          
          Індивідуальний результат   Командний результат

 

Після проходження перших п’яти етапів переходимо до підсумкових етапів робот груп (таблиця 2.3)

 

 

Таблица 2.3 – Результативна оцінка роботи груп

Етапи Номер команди
Етап 6. Середній індивідуальний результат– складіть свої індивідуальні бали (Етап4) у Вашій команді і розділіть їх на число її членів          
Етап 7. Командний результат (Етап 5)          
Етап 8. Командний виграш – Різниця між командним і середнім індивідуальним результатом. Якщо командний результат менше середнього індивідуального, то виграш "+", якщо командний результат вище середнього індивідуального, то виграш "-"          
Етап 9. Найкращий (найменший) результат – в групе          
Етап 10.Кількість осіб, які набрали менше, ніж команда в цілому, число балів          

 

Контрольні питання

1. Яка, на вашу думку, головна мета визначення життєвого циклу проекту?

2. Які існують підходи до поділу життєвого циклу на фази та стадії? За якими критеріями відбувається цей поділ?

3. Чи існують особливості життєвого циклу загальнонаціональних, регіональних і локальних проектів?

4. Обґрунтуйте необхідність проведення передінвестиційних робіт за ітераційним методом.

5. Які види і типи аналізу використовуються на різних фазах, стадіях, етапах інвестиційного проекту?

6. Які фактори впливають на вартість передпроектних досліджень?

7. Чи відрізняється зміст робіт на експлуатаційній фазі для різних типів проектів?

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПРОЕКТУ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.