У проектах, які використовують товари, що закупаються і послуги, менеджер проекту повинен погодити свої дії з політикою закупівель і розробити процедури для управління елементами, що закупаються.
Елементи, що закупаються, будуть постачаються з урахуванням відповідальності, призначеної конкретним особам для відстеження закупівель товарів і послуг, а також з урахуванням вживаних процедур контролю над змінами.
План управління закупівлями повинен включати інформацію, що відноситься до того, як будуть отримані товари або послуги, тимчасові рамки для виконання етапів процесу, таких як запит і оцінка, вартості, відповідальність за приймання, перевірку продукту або постачання, нагляд під час використання, і будь-які рівні приймання, необхідний на різних етапах процесу.
План також повинен включати інформацію по роботах, пов'язаних із закупівлями. Такими як обслуговування після продажу або гарантії, і забезпечення координації з іншими підрозділами компанії (складом, транспортним відділом і т.д.).
План управління закупівлями повинен бути вбудований як складова частина в загальний план проекту для гарантування того, що задачі є вірно скоординованими, і враховується будь-який вплив на календарний план проекту.
Завдання:Розробити план управління закупівлями проекту. Відобразити етапи та схему підготовки плану управління закупівлями на прикладі конкретного проекту.