МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ситуаційні вправиЗавдання №1. Розподілити складові бюджетної системи між місцевими бюджетами та бюджетами місцевого самоврядування відповідно до положень Бюджетного кодексу України: - бюджет Автономної Республіки Крим; - бюджети районів у містах; - бюджети територіальних громад сіл, селищ; - обласні бюджети; - бюджети міст; - районні бюджети. Завдання №2. Проаналізувати (не менше ніж за три роки) статистичні дані, що характеризують структуру бюджетної системи України за доходами. Зробити відповідні висновки. Завдання №3. Навести приклади законодавчо не врегульованих питань щодо структурних складових бюджетної системи України. Завдання №4. Здійснити аналіз (не менше ніж за три роки) виконання планових показників Державного бюджету України. Зробити відповідні висновки. Завдання №5. Здійснити аналіз (не менше ніж за три роки) виконання планових показників місцевих бюджетів України. Зробити відповідні висновки. Завдання №6. 6.1. Проаналізувати законодавчі та інші нормативно-правові документи, які регламентують порядок формування державного та місцевих бюджетів України. 6.2. Проаналізувати (не менше як за три роки) склад і структуру доходів та видатків державного та місцевих бюджетів України. 6.3. Встановити тенденції, проблеми формування та використання доходів державного та місцевих бюджетів України. 6.4. Визначити напрями вдосконалення процедур формування та використання доходів державного та місцевих бюджетів України. Завдання №7. 7.1. Проаналізувати законодавчі та інші нормативно-правові документи, які регламентують діяльність та повноваження органів державної влади та місцевого самоврядування в Україні щодо розподілу та перерозподілу ВВП. 7.2. Визначити та охарактеризувати взаємозв'язок органів державної влади й місцевого самоврядування та рівень фінансової незалежності останніх. 7.3. Визначити напрями вдосконалення міжбюджетних відносин в Україні. Перелік питань для іспиту (заліку) 1. Економічна природа бюджетної системи. 2. Структура бюджетної системи України. 3. Характеристика складових бюджетної системи України. 4. Зведений бюджет. Застосування показників зведеного бюджету. 5. Принципи бюджетної системи України. Тема 2. БЮДЖЕТНА КЛАСИФІКАЦІЯ § 1. Сутність бюджетної класифікації, її значення та роль у бюджетному процесі. § 2. Класифікація доходів бюджету України, їх склад та структура. § 3. Класифікація видатків та кредитування бюджету. § 4. Класифікація фінансування бюджету. § 5. Класифікація боргу. § 6. Складові частини бюджету. Читайте також:
|
||||||||
|