МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання1. Особливими складовими програмно-цільового методу у бюджетному процесі є: а) бюджетні програми; б) відповідальні виконавці бюджетних програм; в) учасники бюджетного процесу; г) паспорти бюджетних програм; д) результативні показники бюджетних програм. 2. Бюджетні програми визначаються: а) Кабінетом Міністрів України; б) Міністерством фінансів України; в) Верховною Радою України; г) головними розпорядниками бюджетних коштів; д) відповідальним виконавцем бюджетних програм. 3. Відповідальним виконавцем бюджетних програм може бути: а) головний розпорядник бюджетних коштів; б) розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня; в) одержувач бюджетних коштів; г) державне підприємство; д) бюджетна установа. 4. До результативних показників бюджетної програми відносяться: а) показники затрат; б) показники продукту; в) показники якості; г) показники економічності; д) показники ефективності. 5. Перелік результативних показників щодо кожної бюджетної програми розробляється: а) Кабінетом Міністрів України; б) Міністерством фінансів України; в) Верховною Радою України; г) головними розпорядниками бюджетних коштів; д) відповідальним виконавцем бюджетних програм. 6. Організаційно-методологічні засади оцінки ефективності бюджетних програм визначаються: а) Кабінетом Міністрів України; б) Міністерством фінансів України; в) Верховною Радою України; г) головними розпорядниками бюджетних коштів; д) відповідальним виконавцем бюджетних програм. 7. Хто розробляють проекти порядків використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами, здійснення заходів за якими потребує нормативно-правового визначення механізму використання бюджетних коштів: а) Кабінет Міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Верховна Рада України; г) головний розпорядник бюджетних коштів; д) відповідальний виконавець бюджетних програм. 8. Порядок використання бюджетних коштів має містити: а) цілі та напрями використання бюджетних коштів; б) відповідального виконавця бюджетної програми; в) завдання головного розпорядника бюджетних коштів; г) завдання розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня; д) показники результативності бюджетних програм. 9. Хто встановлює Правила складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання: а) Кабінет Міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Верховна Рада України; г) головний розпорядник бюджетних коштів; д) відповідальний виконавець бюджетних програм. 10. Складовими елементами бюджетної програми є: а) назва програми; б) мета програми; б) відповідальний виконавець бюджетної програми; в) головний розпорядник бюджетних коштів; г) показники результативності програми. 11. Хто складає прогноз Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди: а) Кабінет міністрів України; б) Міністерство фінансів України; в) Міністерство економіки України; г) Національний банк України; д) головні розпорядники коштів державного бюджету. 12. Що є підґрунтям складання прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди: а) програма діяльності Кабінету Міністрів України; б) прогнозні документи економічного та соціального розвитку; в) програмні документи економічного та соціального розвитку; г) державні цільові програми; д) висновки Рахункової палати про виконання Державного бюджету України за попередній рік. 13. Які прогнозні показники включаються до прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди: а) показники номінального і реального обсягу валового внутрішнього продукту; б) індекси споживчих цін та цін виробників; в) показники зведеного бюджету України за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування; г) показники державного бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування; д) показники місцевих бюджетів за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування. 14. Визначить терміни подання прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди: а) після закінчення поточного бюджетного року; б) після затвердження закону про Державний бюджет України на наступний бюджетний період; в) разом з проектом закону про Державний бюджет України; г) разом з Бюджетною декларацією; д) разом з проектом зведеного бюджету України. 15. Головні розпорядники коштів державного бюджету складають плани своєї діяльності на плановий і наступні за плановим два бюджетні періоди відповідно до: а) програми діяльності Кабінету Міністрів України; б) прогнозних документів економічного та соціального розвитку; в) програмних документів економічного та соціального розвитку; г) державних цільових програм; д) прогнозних показників обсягів видатків і надання кредитів. 16. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, виконавчі органи відповідних місцевих рад складають та схвалюють прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди відповідно до: а) програми діяльності Кабінету Міністрів України; б) прогнозних та програмних документів економічного та соціального розвитку країни; в) прогнозних та програмних документів економічного та соціального розвитку відповідної території; г) державних цільових програм; д) прогнозу Державного бюджету України на наступні за плановим два бюджетні періоди. 17. Прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди включає: а) показники номінального і реального обсягу валового внутрішнього продукту; б) індекси споживчих цін та цін виробників; в) показники зведеного бюджету України за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування; г) показники державного бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування; д) показники місцевих бюджетів за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування. 18. Хто схвалює прогноз місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди: а) Верховна Рада Автономної Республіки Крим; б) відповідні місцеві ради; в) Кабінет Міністрів України; г) Рада міністрів Автономної Республіки Крим; д) виконавчі органи відповідних місцевих рад. Тема 6. Читайте також:
|
||||||||
|