Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Готельний анімаційний менеджмент як система управління процесом надання анімаційних послуг.

2. Особливості та значення готельної анімації.

3. Завдання анімаційної служби.

4. Готельна анімація як складова підвищення іміджу готелю.

5. Організація анімаційних послуг у готелях.

Теми рефератів

1. Види анімації як елементи анімаційних програм.

2. Організація дозвілля від найдавніших до нинішніх часів.

3. Розваги давніх греків. Традиційні свята. Театральні вистави.

4. Мережа гостинних дворів, мансіонів і таверн давніх римлян.

5. Роль аніматорів в організації й реалізації анімаційних програм.

6. Сутність діяльності аніматора.

7. Аніматор-мультиплікатор, аніматор у бізнесі, аніматор шоу-бізнесмен. Поле діяльності аніматора.

Контрольні питання

1. Зміст готельних анімаційних послуг і програм.

2. Типологія напрямів і програм туристичної анімації.

3. Склад культурно-пізнавальних анімаційних програм туристичного комплексу.

4. Модель спеціаліста туристської анімації.

5. Особисті якості аніматора.

6. Вимоги та графік роботи туристського аніматора.

7. Особливості роботи аніматора з туристами різних категорій.

8. Правила поведінки спеціаліста анімації.

9. Форми роботи з різними віковими групами відпочиваючих. Класифікація туристів по віку.

Література:[11, c. 13–18; 13, с. 32–46; 14, c. 45–79].

 

Практичне заняття № 3

Тема. Організація ігрової та спортивної анімації

Мета:знати форми ігрової діяльності в туристичній анімації та методику проведення рухливих ігор; уміти розробляти сценарій ігрової програми.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.