Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Способи організації процесу

 

Розбирання ділиться на два етапи: розбирання автомобілів на агрегати та розбирання агрегатів на деталі.

Процес розбирання автомобілів і агрегатів може бути організований двома способами:

1) на стаціонарних постах (стаціонарне розбирання);

2) на рухомих постах потокової ліній (потокове розбирання).

 

У першому випадку автомобіль або агрегат розбирається одним або групою робітників на одному робочому місці. При цьому способі тривалість процесу розбирання великий і в умовах великої виробничої програми потрібна значна кількість обладнання та інструменту, що, в свою чергу, викликає збільшення виробничої площі. Тривалість процесу розбирання на стаціонарних постах можна було б значно скоротити шляхом збільшення числа робочих. Однак кількість їх у бригаді обмежується фронтом робіт і можливістю раціонального використання робочих (якщо їх багато, вони будуть заважати один одному). До недоліків цього способу слід віднести також нерівномірність розбирання, тобто не однакову кількість автомобілів і агрегатів, розбираємо за рівні проміжки часу протягом робочої зміни. Тому розбирання на стаціонарних постах виправдовує себе лише на ремонтних підприємствах з великою виробничою програмою (в ремонтних майстернях). Практично якщо розбирання на агрегати виконує бригада робітників на стаціонарних постах, то кожен робочий зазвичай спеціалізується на виконанні певної операції або групи операцій. Наприклад, один член бригади виконує від'єднання і зняття двигуна, інший - заднього і переднього мостів і т.п.

Така спеціалізація робочих всередині виробничої бригади навіть при виконанні робіт на стаціонарних постах, дає можливість дещо підвищити продуктивність процесу за рахунок кращого використання пристосувань, інструменту та кваліфікації робітників.

Розбирання на рухомих постах потокової лінії або, як її зазвичай називають, потокова розбирання, виконується на робочих місцях, розташованих відповідно послідовності операцій технологічного процесу. При цьому розбирався авто або агрегатів послідовно переміщається від одного робочого місця до іншого.

Потоковий спосіб розбирання характеризується наступними особливостями:

а) поділом всього технологічного процесу на окремі операції або групи операцій,

б) закріпленням за кожним робочим місцем цілком певних операцій;

в) розміщенням робочих місць відповідно послідовності операцій технологічного процесу;

г) синхронізацією робіт, тобто однаковою тривалістю виконання заданого обсягу робіт на кожному робочому місці у відповідності з величиною такту розбирання;

д) спеціалізацією устаткування, пристосувань, інструменту і підйомно-транспортних засобів на кожному робочому місці.

 

Потоковий спосіб, є найбільш ефективною формою організації виробничого процесу. При цьому способі значно підвищується продуктивність праці, скорочується тривалість виробничого циклу, підвищується якість і знижується собівартість продукції.

Спеціалізація робочих місць дозволяє використовувати робітників нижчої кваліфікації. Крім того, вона відкриває широкі можливості для механізації виробничих процесів. Потоковий спосіб розбирання веде до підвищення виробничої дисципліни і зростанню відповідальності за дотримання встановленого порядку роботи. При цьому способі досягається найбільш ефектне використання обладнання і виробничих площ.

Зі сказаного ясно, що поточний спосіб розбирання доцільно застосовувати на ремонтних підприємствах з великою виробничою програмою. На великому ремонтному підприємстві може бути кілька ліній розбирання, особливо якщо воно робить ремонт автомобілів різних марок. При цьому для кожної марки передбачається окрема потокова лінія розбирання. Число таких ліній визначають розрахунком.

Особливість виконання розбірних робіт на ремонтних підприємствах полягає в тому, що робітникам доводиться розбирати автомобілі, агрегати та вузли, які тривалий час знаходилися в експлуатації. Багато деталей забруднені, пошкоджені. Тому процес повинен бути організований таким чином, щоб на пости розбирання агрегати і вузли надходили попередньо очищеними від бруду і масла, а міжопераційне зберігання здійснювалося без опускання на підлогу.

 

Розбиральні роботи можна підрозділити на основні і допоміжні.

До основних відносяться процеси безпосереднього розбирання (розбирання різьбових з'єднань, від'єднання деталей і т. п.), до допоміжних - переміщення, установка і закріплення агрегатів та вузлів, які підлягають розбиранню.

Механізація виробничих процесів розбирання сприятиме також підвищенню культури виробництва не тільки на цій ділянці, але і на всьому підприємстві в цілому; вона дозволить виключити або скоротити до мінімуму пошкодження деталей в процесі розбирання.

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  5. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  6. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  7. IV. План навчального процесу.
  8. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  9. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  10. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 865

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Обладнання, пристосування та інструмент

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.