МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Тестові завдання1. Завдяки кому була зроблена перша спроба вживання слова “культура” як теоретичного гуманітарного терміна, синоніма вихованості та освіченості людини: а) Катону Старшому; б) Цицерону; в) Джакомо Віко; г) Самуєлю Пуфендорфу?
2. Хто вперше вживає слово “культура” як самостійний термін для позначення духовного світу людини, яка усвідомлює себе силою, здатною протистояти “натурі” (природі): а) Катон Старший; б) Цицерон; в) Джакомо Віко; г) Самуєль Пуфендорф?
3. За допомогою якої функції культури у людини формуються (чи трансформуються протягом життя) погляди, ідеали та переконання: a) інтегративної; б) комунікативної; в) нормативно-регулювальної; г) світоглядної?
4. За рівнем майстерності, носіями і творцями відповідної культури форми культури класифікують на: a) елітарну, народну і масову культури; б) світову, національну, етнічну та регіональну культури; в) духовну та матеріальну; г) літературу, скульптуру, живопис, архітектуру, хореографію, музику?
5. Яка культурна форма характеризується легкістю сприйняття, спрощеністю, загальнодоступністю, домінуванням чуттєвої експресії, підпорядкуванням законам ринку: а) етнічна культура; б) елітарна культура; в) масова культура; г) народна культура?
6. Які види мистецтва належать до образотворчого: а) музика, поезія, хореографія; б) живопис, скульптура, графіка; в) кіно, театр, телебачення; г) архітектура, живопис, скульптура?
7. Графіка − це: а) вид образотворчого мистецтва, котрий в якості основних зображувальних засобів використовує лінії, штрихи, плями, що наносяться на папір, картон олівцем, вуглиною або тушшю і створюють контур предмета або фігури; б) живопис, виконаний спресованими, стертими у порошок фарбами, які найчастіше випускаються у вигляді м'яких кольорових олівців; в) різновид скульптурного опуклого рельєфу, в якому зображення виступає над площиною фону більше, ніж на половину об’єму, а деякі елементи можуть бути зовсім відокремлені від площини; г) живопис, виконаний фарбами, що готуються на основі сухих порошкових мінеральних пігментів і (або) їх синтетичних аналогів?
8. Який стиль мистецтва характеризується надмірним декором, нестриманою розкішшю, пафосом, контрастністю, динамічністю образів, прагненням величі й пишності, асиметрією конструкцій: а) візантійський стиль; б) стиль бароко; в) класицизм; г) еклектизм?
9. Червоний корпус Київського університету імені Т.Г.Шевченка представляє стиль мистецтва: а) бароко; б) рококо; в) класицизм; г) ампір?
10. Установіть відповідність між визначеннями та поняттями, що характеризують різні культурні форми:
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|