Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

1. Первісна людина з’явилася на території сучасної України близько:

а) 2 млн. років тому;

б) 1 млн. років тому;

в) 500 тис. років тому;

г) 150 тис. років тому.

 

2. Поява дистанційного індивідуального полювання за допомогою винайдення лука і стріли – це характерна риса епохи:

а) палеоліту;

б) мезоліту;

в) неоліту;

г) енеоліту.

 

3. Яке явище називають “неолітичною революцією”:

а) перехід від матріархату до патріархату;

б) початок виготовлення людиною мідних знарядь праці;

в) появу першого сплаву металів – бронзи;

г) перехід від привласнювальних форм господарювання до відтворювальних?

 

4. У який період первісної епохи Україна набуває ознак, що й донині притаманні українському народові:

а) трипільський період;

б) скіфський період;

в) антський період;

г) сарматський період?

 

5. Уперше назва кімерійців з′являється в джерелі:

а) “Історія” Геродота;

б) “Гетика” Йордана;

в) “Одіссея” Гомера;

г) “Велика Скітія” Паїка.

 

6. Скіфська золота пектораль була знайдена у кургані:

а) Мельгунівський;

б) Ульський;

в) Товста могила;

г) Соколова Могила?

 

7. Що з наведеного стосується історії скіфських племен:

а) налагодження торговельних зв’язків із грецькими містами-колоніями;

б) утвердження монотеїстичної релігії;

в) високий рівень благоустрою міст;

г) витіснення на Кримський півострів сарматськими племенами;

д) високий рівень освіченості населення;

е) основа господарства – орне рільництво;

ж) панування в образотворчому мистецтві “звіриного стилю”?

 

8. Оберіть рядок, у якому подано лише грецькі міста-колонії на території сучасної України:

а) Керкинітида, Неаполь Скіфський, Пантикапей, Тіра;

б) Херсонес Таврійський, Ольвія, Мілет, Фанагорія;

в) Танаїс, Тіра, Пантикапей, Ольвія;

г) Ольвія, Керкинітида, Пантикапей, Феодосія.

 

9. Установіть послідовність панування кочовиків на території сучасної України:

1) скіфи а);

2) гуни б);

3) кімерійці в);

4) сармати г).

 

10. Установіть відповідність між поняттями та визначеннями, що характеризують духовну культуру на українських землях у найдавніші часи:

 

1 язичництво а) одухотворення неживих предметів
2 анімізм б) багатобожжя, віра в багатьох богів
3 тотемізм в) надання предметам магічної сили, поклоніння неживим предметам
4 фетишизм г) віра в походження окремого роду від тварини-тотема
5 політеїзм д) ушанування сил природи, вірування у надприродні властивості речей і явищ природи

ТЕМА 3. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ

ПЛАН

1. Витоки культурного процесу Київської Русі. Прийняття християнства та його вплив на розвиток культури.

2. Розвиток освіти в Київській Русі.

3. Поява писемної літератури: основні види та жанри.

4. Особливості розвитку архітектури.

5. Види і жанри образотворчого мистецтва. Декоративно-ужиткове мистецтво.

6. Особливості музичного мистецтва.

7. Внесок Київської Русі у розвиток світової культури.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 937

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості культури східних слов’ян: міфологічні та релігійні уявлення, побут і повсякденне життя | Витоки культурного процесу Київської Русі. Прийняття християнства та його вплив на розвиток культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.