Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

1. З боку якої держави українська культура зазнала найтяжчих утисків у ХVІ – першій половині ХVІІ ст.:

a) Великого князівства Литовського;

б) Кримського ханства;

в) Московського царства;

г) Речі Посполитої?

 

2. Що слугувало ідеологічною підвалиною розвитку української культури у литовсько-польську добу:

a) католицизм;

б) православ’я;

в) українська мова;

г) латина?

 

3. Який тип середніх навчальних закладів відкривала польська королівська влада з метою покатоличення українського населення у ХVІ – на початку ХVІІ ст.:

a) церковнопарафіяльні школи;

б) братські школи;

в) єзуїтські колегії;

г) протестантські школи?

 

4. Які школи становили конкуренцію єзуїтським колегіям в Україні наприкінці ХVІ – у першій половині ХVІІ ст.:

a) кальвіністські школи;

б) лютеранські школи;

в) церковнопарафіяльні школи;

г) братські школи?

 

5. Належність до якої релігійної конфесії гарантувала українській шляхті доступ до посад і реалізацію прав та привілеїв у Речі Посполитій у першій половині XVII ст.:

a) православ’я;

б) кальвінізму;

в) католицизму;

г) лютеранства?

 

6. Першою друкованою книгою Івана Федорова в Україні була:

a) “Азбука”;

б) “Апостол”;

в) “Буквар”;

г) ”Острозька біблія”.

 

7. Коли були надруковані церковні книги “Часослов” і “Октоїх” на замовлення православного кліру у друкарні Швайпольта Фіоля у Кракові кириличним шрифтом:

a) 1483 – 1491 рр.;

б) 1476 – 1483 рр.;

в) 1496 – 1498 рр.;

г) 1483 –1498 рр.?

 

8. Братства в історії української культури – це:

a) органи місцевого самоврядування, що повсюдно виникали в українських містах у зв’язку з наданням їм Магдебурзького права;

б) доброчинні товариства української шляхти, які опікувалися будівництвом православних храмів власним коштом у ХV – ХVІ ст.;

в) релігійно-громадські організації міщан при православних церквах, що діяли в Україні у кінці ХVІ – ХVІІ ст.;

г) корпоративні об’єднання ремісників, споріднених спеціальностей у містах, що користувалися магдебурзьким правом у ХV – ХVІ ст.

 

9. Про появу якого явища в театральному мистецтві йдеться в уривку з історичного джерела:

„У братських школах, академіях учні писали вірші, промови, а потім виголошували їх. Виконавці виходили на сцену й декламували текст, об’єднаний спільною темою. Шкільні вистави присвячувалися християнським святам, впливовим особам, важливим подіям. Вистава тривала досить довго, тому глядачам давали перепочинок, пропонуючи їхній увазі в перервах між діями спектаклю театралізовані сценки народно-побутової тематики”.

a) комедія;

б) драма;

в) вертеп;

г) інтермедія?

10. Про заснування якого навчального закладу йдеться в уривку з історичного джерела:

“Нововведенням, яке невдовзі тріумфально ввійшло в практику української освіти, стало вивчення трьох мов – грецької, латинської та церковнослов’янської. Створення школи слов’яно-греко-латинського типу було справжньою революцією в освітній православній традиції, вперше поєднавши на порубіжжі греко-слов’янського культурного ареалу і католицької Європи візантійський Схід із латинським Заходом”.

a) Лаврська школа;

б) Острозька академія;

в) Львівська братська школа;

г) Києво-Могилянська колегія?

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 832

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Архітектура та мистецтво: тенденції розвитку | ТЕМА 6. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ЕПОХИ БАРОКО ТА ПРОСВІТНИЦТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.