МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Тестові завдання1. Назвіть ім’я видатного українського художника-пейзажиста, майстра жанрового, історичного, монументального живопису, портрета, автора монументальних панно “Чумацький Ромоданівський шлях”, “Обрання полковником Мартина Пушкаря”, створених ним для інтер’єру Полтавського губернського земства: а) М.Ярошенко; б) С.Васильківський; в) А.Куїнджі; г) О.Мурашко.
2. Назвіть ім’я видатного українського скульптора кінця ХІХ – початку ХХ ст., автора пам’ятників І. Котляревському та М. Гоголю в Полтаві: а) О. Архипенко; б) П. Мартос; в) М. Паращук; г) Л. Позен.
3. Хто вважається засновником Харківського університету: а) П.Гулак-Артемовський; б) Д.Багалій; в) В.Каразін; г) М.Костомаров?
4. Які навчальні заклади давали у ХІХ ст. середню освіту: а) парафіяльні школи; б) повітові школи; в) гімназії; г) університети?
5. Скільки університетів було у кінці ХІХ ст. на українських землях, що входили до складу Російської імперії: а) три; б) п’ять; в) один; г) чотири?
6. Де було засновано перший український інститут шляхетних дівчат: а) у Києві; б) у Полтаві; в) у Харкові; г) в Одесі?
7. У якому стилі було зведено будівлю для Полтавського інституту шляхетних дівчат у першій половині ХІХ ст.: а) класицизм; б) бароко; в) рококо; г) ампір?
8. За які роботи Т.Шевченко здобув у 1860 р. звання академікаПетербурзької академії мистецтв: а) портрет; б) графіка; в) пейзаж; г) автопортрет?
9. Ідейний і художній рух у культурі кінця XVIII – першої половини ХІХ ст., в основі якого лежить духовне життя людини, воля творчої особистості, інтерес до національної культури і фольклору, ідеалізація минулого, – це: а) реалізм; б) класицизм; в) романтизм; г) модернізм.
10. Установіть відповідність між прізвищами митців і сферами їхньої творчості:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|