Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові завдання

1. Хто став першим президентом Української Академії наук:

a) М.Грушевський;

б) В.Винниченко;

в) В.Вернадський;

г) Є.Патон?

 

2. Назвіть ім’я видатного українського театрального режисера першої третини ХХ ст., очільника Молодого театру в Києві та театру «Березіль» у Харкові, котрий плідно співпрацював із драматургом М. Кулішем.

a) А.Бучма;

б) Б.Кривецький;

в) П.Саксаганський;

г) Л.Курбас?

 

3. Якого року було проголошено курс на “коренізацію” (“українізацію”):

a) 1917;

б) 1921;

в) 1923;

г) 1925?

 

4. Який фільм О. Довженка на Всесвітній виставці в Брюсселі включено до почесного списку двадцяти найкращих фільмів усіх часів і народів:

a) “Звенигора”;

б) “Арсенал”;

в) “Земля”;

г) “Аероград”?.

 

5. „Розстріляне відродження” − умовна назва:

a) покоління українських політичних діячів часів Української революції, знищених під час Великого терору 1930-их років;

б) групи українських „буржуазних спеціалістів”, розстріляних у ході боротьби зі „шкідництвом” в 1920 – 1930-их років;

в) літературно-мистецької генерації України 1920 – 1930-их років, репресованої сталінським режимом;

г) плеяди видатних українських учених, засуджених у 1930-их роках у справі „Спілки визволення України”.

 

6. Будинок Державної промисловості (Держпром) у Харкові, споруджений упродовж 1926 − 1928 рр., представляє стиль:

a) кубізм;

б) конструктивізм;

в) модернізм;

г) класицизм?

 

7. Назвіть ім’я видатної української художниці родом із Полтавщини, представниці народного примітивізму, творами якої („Декоративні квіти”, „Привіт урожаю”, „Цар-колос” та ін.) захоплювався сам Пабло Пікасо:

a) К.Білокур;

б) М.Примаченко;

в) М.Башкірцева;

г) Т.Яблонська.

 

8. Виникнення в Україні руху „шістдесятників” зумовлено:

a) лібералізацією суспільно-політичного та духовного життя суспільства;

б) збільшенням фінансування культури та народної творчості у державі;

в) долученням українців до європейської та світової культурної спадщини;

г) поверненням в українську культуру забутих і репресованих імен.

 

9. Установіть відповідність між митцями та сферами їхньої творчості:

 

1. С.Параджанов, Л.Биков, Ю.Ілльєнко a) живопис
2. К.Білокур, Т.Яблонська, М.Примаченко б) література
3. А.Coлов’яненко, Б.Лятошинський, В.Івасюк в) кіномистецтво
4. Б.Олійник, І.Драч, П.Загребельний, Л.Костенко г) музичне мистецтво

 

10. Установіть відповідність між назвами періодів в історії України та поняттями й термінами, які потрібно використовувати, характеризуючи їх:

 

1. Велика Вітчизняна війна (1941 – 1945 рр.) a) “відлига”, лібералізація, науково-технічна революція, реабілітація, “шістдесятники”;
2. Післявоєнна відбудова (1945 – початок 1950-их рр.) б) “розвинений соціалізм”, русифікація, “застій”, неосталінізм, Українська Гельсинська група, дисидент;
3. Десталінізація (1953 – 1964 рр.) в) голод, індустріалізація, колективізація, “ждановщина”, “лисенківщина”;
4. Загострення кризи радянської системи (середина 1960 – початок 1980-их рр.) г) мобілізація, евакуація, Голокост, “новий порядок”, рух Опору;

Конспект лекцій з історії української культури для студентів усіх спеціальностей і форм навчання

Навчальне видання


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 642

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кризові явища у культурі 70-их – 80-их років Дисидентський рух в Україні та його вплив на культурний розвиток | Кочерга Надія Костянтинівна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.