Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст 5

 

§ 3. Поняття, сутність, основні принципи та система суспільного

ладу України............................................................ 90

Контрольні питання та завдання ........................ 91

Нормативно-правові акти .................................... 92

Література ..................................................... 92

Глава IV. Конституційно-правовий статус людини

і громадянина в Україні............................................ 94

§ 1. Поняття, структура та види конституційно- правового статусу

людини і громадянина ..................................... 94

§ 2. Поняття громадянства і належність до громадянства України 99

§ 3. Принципи громадянства України ............... 104

§ 4. Порядок набуття та припинення громадянства України. Повноваження державних органів, які беруть участь у

вирішенні питань громадянства...................... 109

§ 5. Конституційно-правовий статус іноземців, осіб без громадянства, біженців, закордонних українців та

іммігрантів в Україні. Право притулку в Україні 126

Контрольні питання та завдання .................. 133

Нормативно-правові акти ............................. 134

Література ...................................................... 134

Глава V. Конституційні права, свободи та обов'язки людини

і громадянина в Україні............................................ 136

§ 1. Поняття і види основних прав, свобод та обов'язків людини

і громадянина в Україні .................................. 136

§ 2. Міжнародні стандарти прав та свобод людини і громадянина

та їх співвідношення з національним законодавством 140

§ 3. Громадянські (особисті) права та свободи людини

і громадянина в Україні .................................. 141

§ 4. Політичні права і свободи громадян України 158

§ 5. Соціальні, економічні та культурні права та свободи людини

і громадянина в Україні .................................. 175

§ 6. Конституційні обов'язки людини і громадянина в Україні .... 180

§ 7. Механізм реалізації, гаранлї та захист прав і свобод людини і громадянина в Україні. Обмеження конституційних прав та свобод людини і громадянина в Україні 182

Контрольні питання та завдання .................. 194

Нормативно-правові акти ............................. 195

Література ...................................................... 196

Глава VI. Форми безпосередньої демократії

(прямого народовладдя)........................................... 199

§ 1. Поняття та суть безпосередньої демократії, її форми 199

§ 2. Поняття, соціальні функції та види виборів. Поняття відзиву 201

§ 3. Поняття виборчого права. Принципи виборчого права України 206

§ 4. Поняття та види виборчих систем..................... 209

§ 5. Виборчий процес та його етапи ..................... 214

§ 6. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються

процесу виборів. Відповідальність за порушення

виборчого законодавства України ................ 284

§ 7. Поняття та види референдумів....................... 293

§ 8. Принципи і порядок проведення референдумів. Відповідальність

за порушення порядку проведення референдумів 299

Контрольні питання та завдання .................. 301

Нормативно-правові акти ............................. 302

Література .......................................................... 303


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава І. Конституційне право — галузь національного | Глава VII. Конституційно-правові основи організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.