Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Історія викладання психології в Європі

Початок викладання психології в Європі (XIX століття). Проблема викладання психології в школі обговорюється в Європі протягом останніх двох сторіч. Необхідність введення психологічних знань в загальноосвітній курс навчальних закладів усвідомлювалася і підтримувалася філософами і педагогами. Психологію включали в навчальні плани, через якийсь час знов виключали, посилаючись на незадовільну якість викладання; це повторювалося не один раз. Незадовільна якість викладання в основному пояснювалася двома причинами: відсутністю спеціальної підготовки у викладачів і надзвичайною складністю навчального матеріалу.

В європейських країнах психологія викладається в середніх навчальних закладах з 1811 року, її викладання здійснюється з деякими перервами в рамках філософії в тісному зв'язку з логікою. Так, в Австрії психології приділялося 2 години в тиждень у восьмому класі гімназії, в Італії - 6 годин, починаючи з шостого класу, у Франції - вісім годин на тиждень в останньому класі філософського напрямку, в Германії - дві години на тиждень.

Починаючи з 1830-х років, психологія була включена в навчальні плани у деяких школах США, причому форми і зміст викладання змінювалися залежно від культурного клімату в країні. Ще до появи експериментальної психології існувала американська психологія, яка викладалася під назвою «ментальна філософія». З розвитком експериментальної психології, поступово стало очевидним, що ментальна філософія все більше замінюється результатами досліджень в рамках лабораторної психології.


Читайте також:

  1. ISO 15504. Причини та історія створення
  2. Активні методи навчання психології.
  3. Антічній період історії психології як частина философського періоду (VI ст. до н.ч. до I Y ст .н.ч.)
  4. Базові принципи психології спорту.
  5. Біблійні теми та історія раннього християнства у драмах Лесі Українки
  6. В 30-х роках було зроблено спробу систематизувати курс методики викладання літератури. Виходять такі праці.
  7. В практичній психології
  8. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  9. Визначення предмета психології
  10. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки
  11. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання
  12. ВИЗНАЧЕННЯ, ПОНЯТТЯ І КОРОТКА ІСТОРІЯ.




Переглядів: 796

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ключові положення методики викладання психології. | Викладання психології в Європі у ХХ столітті.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.