Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальне ознайомлення з інвестиційною компанією (КУА)

Робочим місцем є: адміністративний відділ (відділ кадрів / HR-відділ, секретаріат), юридичний відділ.

На базі практики студенти вивчають:

· організаційну структуру компанії;

· головні завдання та функції компанії;

· порядок створення, реєстрації і ліцензування компанії;

· нормативно-правове регламентування фінансово-господарської діяльності компанії;

· регулювання діяльності компанії органами державної влади;

· основні завдання і функції структурних підрозділів компанії;

· організацію роботи та документообігу в структурних підрозділах інвестиційної компанії.

За підсумками роботи складається схема організаційної структури компанії. В подальшому практика студентів проходить по департаментах, відділах або секторах компанії.

 

Ознайомлення з інформаційно-комп’ютерною системою та спеціалізованим програмним забезпеченням

Робочим місцем є:відділ технічної підтримки, фронт-офіс, міддл-офіс, бек-офіс, відділ продажу, аналітичний відділ, бухгалтерія.

На базі практики студенти вивчають:

· яке конкретно спеціалізоване програмне забезпечення використовує компанія у своїй діяльності.

· інструкцію при роботі з АРМ;

· порядок взаємодії структурних підрозділів компанії при роботі зі спеціалізованим програмним забезпеченням;

· ефективність використання програмного забезпечення в роботі всієї компанії.

 

Особливості організації та проведення торгів на фондовому ринку

Робочим місцем є фронт-офіс компанії.

На базі практики студенти:

· ознайомлюються із функціональним призначенням

· вивчають стратегії компанії на ринку;

· ознайомлюються з механізмом укладання угод купівлі-продажу цінних паперів;

· вивчають особливості оформлення угод купівлі-продажу на фондовому ринку та їхнього відображення в системі електронних торгів;

· ознайомлюються із системою моніторингу ринку цінних паперів.

Документальне супроводження операцій купівлі продажу цінних паперів

Робочим місцем є: міддл-офіс компанії.

На базі практики студенти вивчають:

· порядок здійснення брокерських і дилерських операцій на біржовому й позабіржовому ринках цінних паперів;

· механізм прийняття й виставлення заявок клієнтів на покупку й продаж цінних паперів;

· особливості проведення контролю за позиціями клієнтів;

· особливості системи моніторингу ризиків, що виникаючих при укладенні угод купівлі-продажу цінних паперів на фондовому рику.

 


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  4. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  5. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  6. V.УЗАГАЛЬНЕНН І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.
  7. V.УЗАГАЛЬНЕНН І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань.
  11. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проходження практики в інвестиційній компанії (компанії з управління активами) | Алгоритм процедури реєстрації та ведення рахунків клієнтів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.