Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти вибірок до задачі № 2

Номер варіанта Номер підприємства Номер варіанта Номер підприємства
1 –25 51 – 75
26 – 50 76 – 100
6 – 30 56 – 80
11 – 35 61 – 85
16 – 40 66 – 90
21 – 45 71 – 95
11 - 20, 36 - 50 51 – 70, 86 – 90
6 – 20, 31 - 40 56 – 70, 81 – 90
18 – 27, 29 – 43 58 – 77, 79 – 93
23 – 37, 41 – 50 73 – 87, 91 – 100
4 – 28 54 – 78
1 – 10, 26 – 40 51 – 60, 76 – 90
2 – 11, 16 – 30 52 – 61, 66 - 80
15 – 24, 32 – 46 55 – 74, 82 – 86
1 – 15, 34 – 43 51 – 65, 84 – 93
20 – 34, 51 – 60 70 – 84, 19 – 28
5 0 15, 54 – 63 55 – 65, 4 – 17
8 – 22, 59 – 68 58 – 72, 7 – 16
13 – 27, 64 – 73 63 – 77, 12 – 21
17 – 31, 69 – 78 67 – 81, 16 – 25
20 – 34, 74 – 83 70 – 84, 1 – 10
10 – 19, 70 – 84 35 – 44, 65 – 79
14 – 23, 50 – 64 45 – 54, 75 – 89
20 – 29, 60 – 74 55 – 64, 85 – 99
25 – 34, 70 – 84 65 – 74, 35 – 49
30 – 39, 80 – 94 75 – 84, 45 – 59
54 – 63, 30 – 44 85 – 94, 25 - 34
80 – 89, 20 – 34 2 – 16, 53 – 62
90 – 99, 10 – 24 4 – 18, 57 - 66
70 – 79, 5 - 19 8 – 32, 61 - 70

Викладачу надається право змінювати вихідні дані з обсягів виробництва продукції на постійну величину, що дорівнює 0,9*. Замість * необхідно поставити останню цифру номера залікової книжки студента.

Задача № 3.

Визначити за результатами аналітичного групування (використати дані 1 та 2 графи) задачі № 2:

1) середнє значення факторної ознаки х та дисперсію , середнє квадратичне відхилення , квадратичний коефіцієнт варіації , довірчі межі для генеральної середньої та частки Р підприємств, що мають найбільшу виробничу потужність;

2) моду та медіану .

Зробити висновки.

 

Задача №4.

1. За результатами аналітичного групування задачі 2 охарактеризувати вплив факторної ознаки х на результативну ознаку у, використавши методаналітичного групування. Оцінити тісноту зв’язку та перевірити його істотність. Зробити відповідні висновки. Як вихідні дані для розрахунків використовувати ряд розподілу задачі 2.

2. На основі первинних даних задачі 2 сформувати вибірку із перших 15 підприємств та оцінити лінію регресії, що відображає залежність обсягу виробництва продукції від вартості основних фондів за допомогою методу кореляційно-регресійного аналізу. Побудувати графік кореляційного поля та лінію регресії. Зробити відповідні висновки.

 


Читайте також:

  1. III. Інформаційне забезпечення задачі
  2. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  3. IV. Алгоритм вирішення задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  6. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  7. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 248

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №2. | Задача №5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.