Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типове завдання модульної контрольної роботи за змістовним модулем 2

Відмітьте правильні, на Вашу думку, відповіді.

 

1. Висновки громадської екологічної експертизи:

а) є обов’язковими для виконання;

б) мають рекомендаційний характер;

в) носять рекомендаційний або обов’язковий характер, в залежності від рівня небезпечності об’єкта експертизи.

2. Яка з форм надання інформації про стан навколишнього природного середовища не передбачена законодавством:

а) письмова;

б) аудіовізуальна;

в) усна;

г) електронна.

3. Який з видів платежів у галузі екології носить характер диференційованої ренти:

а) збір за спеціальне використання природних ресурсів;

б) збір за забруднення навколишнього природного середовища;

в) збір за погіршення якості природних ресурсів.

4. Які з наведених повноважень не віднесені до повноважень громадських інспекторів з охорони навколишнього природного середовища:

а) брати участь у проведенні спільно з працівниками органів державного контролю рейдів та перевірок додержання підприємствами, установами, організаціями та громадянами законодавства про охорону навколишньогоприродного середовища, додержання норм екологічної безпеки та використання природних ресурсів;

б) проводити перевірку і складати протоколи про порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища і подавати їх органам державного контролю в галузі охорони навколишнього природного середовища та правоохоронним органам для притягнення винних до відповідальності;

в) обмежувати чи зупиняти (тимчасово) діяльність підприємств, установ, організацій та об’єктів незалежно від форм власності і господарювання ( в тому числі будівництво, реконструкцію та розширення об’єктів) і подавати Мінприроди України пропозиції щодо припинення в установленому порядку діяльності у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього природного середовища;

г) надавати допомогу органам державного контролю в галузі охорони навколишнього природного середовища в діяльності по запобіганню екологічним правопорушенням.

5. Який термін чинності позитивного висновку державної екологічної експертизи передбачений екологічним законодавством:

а) протягом одного року від дня його видачі;

б) протягом шести місяців від дня його видачі;

в)протягом трьох років від дня його видачі;

г) протягом п’яти років від дня його видачі.

6. Яким законодавчим актом регулюються правовідносини щодо здійснення екологічної експертизи:

а)Закон України “ Про Державну екологічну експертизу”;

б) Закон України “Про екологічну експертизу”;

в) Закон України “Про порядок здійснення екологічної експертизи”.

7. За які протиправні діяння у галузі охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки чинним законодавством передбачена кримінальна відповідальність:

а) незаконне захоплення земельної ділянки;

б) незаконне зайняття рибним, звіриним або іншим водним добувним промислом;

в) порушення правил водокористування.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 1. Юридична відповідальність як засіб реалізації екологічного права України (1 год.) | ЗМІСТОВНИЙ МОДУЛЬ 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.043 сек.