Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальні завдання.

1. Назвіть статті КК України, в яких ознаками об'єктивної сторони злочину зазначені місце, час, спосіб, обставини вчинення злочину.

2. В яких статтях КК України зазначено певний спосіб вчинення злочину як ознаку його об'єктивної сторони?

3. Назвіть по чотири статті КК України, в яких передбачені матеріальні і формальні склади злочину.

4. Куліш, який керував трактором, закладав силос в яму. У кінці зміни він утомився, проявив необачність і наїхав на Двірник, яка відчіпляла трос від трактора. Від заподіяних ушкоджень вона померла.

Об'єктивна сторона якого складу злочину міститься в діях Куліша? Матеріальний чи формальний цей склад злочину?

5. Визначте момент закінчення злочинів: грабіж, розбій, полювання, зґвалтування, самоуправство, хуліганство.

Які з цих складів злочинів є матеріальні, а які – формальні?

6. Пуртов приставив ніж до шиї Мірошник і став вимагати у неї гроші. Рябова, яка була свідком нападу, закричала. Пуртов злякався і утік. Після затримання він був притягнений до кримінальної відповідальності.

Матеріальний чи формальний склад цього злочину? Визначте момент закінчення цього злочину.

7. Уночі Тузов повертався додому. На проїжджій частині дороги він побачив п'яного Борисюка, який лежав, але намагався встати. Тузов поставив його на ноги для того, щоб той пішов додому. Коли він відійшов від нього, Борисюк зробив декілька кроків у напрямку тротуару, потім раптово повернувся в сторону дороги і потрапив під колеса автомобіля. Від заподіяних ушкоджень він помер.

Чи створив Тузов умови для наслідків, які настали? Чи є причинний зв'язок між його діями і смертю Борисюка?

8. У міському тирі проводились чергові заняття з молоддю. Відповідальним за організацію і проведення стрільб був призначений тренер Ложкін.

Після занять він не організував збирання гільз і перевірку набоїв, не оглянув гвинтівки і доручив Лосеву і Федоренкові перенести їх до кімнати. Федоренко вважав, що гвинтівка розряджена і, жартуючи, навів її на Лосева і натиснув на спуск. Прогримів постріл. Лосев був убитий.

Дайте характеристику об'єктивної сторони скоєного злочину. Чи знаходяться тяжкі наслідки в причинному зв'язку з бездіяльністю Ложкіна?

9. Корзун, перебуваючи в лікарні, зайшов у відчинений кабінет головного лікаря Петренка і викрав його особисті речі. Вироком районного суду дії Корзуна були кваліфіковані як крадіжка особистого майна, вчинена з проникненням у житло.

Чи правильно визначено спосіб вчинення злочину?

10. Назвіть статті КК, ознаками об'єктивної сторони складу злочину яких є місце, час або обставини скоєння злочину.

11. Накіпілов побачив у своєму саду Байду, який намагався викрасти велосипед. З метою затримання злодія він вистрілив у нього з мисливської рушниці, але не попав. Намагаючись утекти, Байда на велосипеді виїхав на проїжджу частину дороги і тут був збитий автомашиною. Від ушкоджень він помер.

Чи знаходяться тяжкі наслідки в причинному зв'язку з діями Накіпілова?

 

Завдання для перевірки знань.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Термінологічний словник. | Вкажіть основні та факультативні ознаки об'єктивної сторони складу злочину.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.