Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальні завдання.

1.Кірюшко, знаходячись в неприязних стосунках з Коробом, прийшов до нього на квартиру для з'ясування справи, маючи при собі мисливську рушницю. Під час сварки з відстані чотирьох метрів він вистрелив з рушниці в Короба. Заряд дробу пробив полу піджака останнього, влучив в обличчя його сестри, яка стояла поруч, їй були завдані тяжкі тілесні ушкодження.

Визначте вид множини злочинів. У чому його відмінність від одиночного злочину?

2. Бродський, знаходячись у нетверезому стані, нецензурно висловлювався в присутності громадян. На зроблені зауваження не реагував і побив громадянку Михайлову, завдавши їй легкі тілесні ушкодження з короткочасним розладом здоров'я. Побачивши наряд міліції, Бродський ускочив в автомобіль, що належав Петрову, і намагався втекти, але був затриманий.

Визначте вид множини в злочинних діях Бродського.

3. З метою одержання підвищеної пенсії Рева підробив записи в трудовій книжці і подав її до органів соціального забезпечення. Через три роки підробку було виявлено.

Чи мала тут місце множина злочинів?

4. Водій таксі Бровченко при перевезенні чотирьох пасажирів запросив від них суму грошей, яка в чотири рази була більше вартості проїзду.

Дайте характеристику виду множини злочинів, скоєних Бровченком.

5. Відбуваючи покарання у ВТК суворого режиму, Калько і Процик домовилися, що коли останній вийде на волю, то дістане і передасть у колонію наркотики. Через три тижні після звільнення Процик купив у невстановленої особи 2,5 кг анаші і передав її матері Калька. Вона зберігала анашу вдома, а потім, під час чергового побачення, передала її синові. При спробі збути анашу іншим засудженим Калька було затримано.

Які види множини злочинів мали місце в цьому випадку?

6. Демидов і Котін протягом року підробляли проїздні квитки для міського транспорту. Усього вони виготовили сто таких квитків, більшість з яких збули. Демидов і Котін були засуджені ст. 215 КК до обмеження волі строком на два роки.

Дайте характеристику виду множини злочинів, вчинених Демидовим і Котіним.

ВАРІАНТ. Демидов і Котін протягом Котін протягом року підробляли проїздні квитки для міського транспорту. Усього вони виготовили сто квитків. При спробі збути їх – були затримані.

Чи зміниться в цьому випадку різновидність множини?

7. Сидоров чотири дні підряд у ставі рибгосподарства неводом ловив рибу, а потім продавав її на ринку.

Одиничний цей злочин чи множина їх є в діях Сидорова?

8. Бровченко таємно проник до продовольчого складу, і заволодів товаром на суму сто п’ятдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Викрадене він відніс додому. Через деякий час знову проник у торговий зал цього складу, але був затриманий. Усього ним викрадено товарів на суму у великих розмірах.

Одиничний злочин чи множина їх є в діях Бровченка?

9. Батусов і Радченко домовилися вчинити крадіжку із взуттєвого магазину. Вони зламали замок І стали виносити взуття. На місці злочину їх застав сторож Іванченко. Побоюючись затримання, ті побили сторожа, завдавши йому тяжкі тілесні ушкодження.

Чи є множина злочинів у діях Бутусова і Радченка?

10. Барановський, раніше засуджений за крадіжку, викрав зі свиноферми чотирьох поросят, а через декілька днів — ще двох.

Дайте характеристику виду множини злочинів, які скоїв Барановський.

11.Манеркін, працюючи трактористом на посівній, викрав 300 кг насінної пшениці. Через три дні із хуліганських мотивів він побив незнайомого йому Іванченка.

Визначте вид множини злочинів в його діях.

12. Петров засуджений судом за ч. 1 ст. 296 і ч. 1 ст. 194 КК за те, що перебуваючи в стані сп'яніння, розбив вікно квартири своєї знайомої Карпенко і став знищувати її майно. Усе це супроводжувалося шумом, нецензурною лайкою, чим був порушений спокій сусідів Карпенко.

Одиничний злочин чи множина злочинів є в діях Петрова?

13.Муромцев, раніше засуджений до виправних робіт за крадіжку особистого майна громадян, після відбуття покарання, вчинив розкрадання державного майна. Відбуваючи покарання, він побив засудженого, заподіявши йому середньої тяжкості тілесні ушкодження.

Який вид множини в діях Муромцева?

14.Коршов, працюючи викладачем біології в медичному університеті та будучи членом екзаменаційної комісії, під час вступних іспитів неодноразово отримував хабарі від абітурієнтів та їх батьків.

Визначте різновид множини злочинів, скоєних Коршовим.

15. Самсонов на подвір'ї із хуліганських понукань вистрілив у Петрова із обрізу рушниці і вбив його. Наступного дня під час затримання Самсонов образив працівника міліції і завдав йому тілесні ушкодження середньої тяжкості.

Яка різновидність множини злочину в діях Самсонова?

16. Воронін проник у хлів односельчанина і звідти викрав колесо від мопеда. Через два дні там же украв двигун. Суд кваліфікував його дії як повторний злочин.

Чи обґрунтоване рішення суду?

17. Даниленко, раніше засуджений за крадіжку майна, на шлях виправлення не став. З метою заволодіння майном він скоїв розбійний напад на громадянку Войтенко.

Визначте різновид рецидиву в діях Даниленка.

Завдання для перевірки знань.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Термінологічний словник. | Тема 15. ОБСТАВИНИ, ЩО ВИКЛЮЧАЮТЬ ЗЛОЧИННІСТЬ ДІЯННЯ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.043 сек.