Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 2.1.

Визначити структуру земельного фонду та землезабезпеченість(таблиця 1)

 

Методика виконання завдання:

Структура земельних угідь (Су) визначається як відношення окремих видів земельних угідь до загальної площі:

де По – площа окремого виду земельних угідь, га

Пз – площа землі загальна, га

 

Структура сільськогосподарських угідь (Сс) визначається як процентне відношення окремих складових цих угідь (рілля, пасовищ, сіножатей, багаторічних насаджень) до їх загальної площі:

де Пс – площа окремих складових сільгоспугідь, га

П – загальна площа сільгоспугідь, га

 

Землезабезпеченість(Зз) визначається як відношення площі сільгоспугідь або рілля до середньорічної чисельності працівників, зайнятих у підприємстві.

 

 

Таблиця 2

Склад і структура посівних площ

Показники Площа, га Структура, % Відхилення (+,-), га
Варіанти
базовий заданий базовий заданий
1. Площа ріллі   х х  
2. Посівна площа (3+4+5+6+7)    
3. Зернові і зернобобові культури (без кукурудзи на зерно)   57,6    
4. Кукурудза на зерно   4,0    
5. Соняшник   15,4    
6. Овочі   1,5    
7. Кормові культури – всього із них :   21,5    
- багаторічні трави   7,1    
- однорічні трави   3,7    
- кукурудза на зелений корм та силос   10,2    
- інші кормові культури   0,5    
8. Пар (1-2)   -    

Дані для розрахунку таблиці 2 беруть з таблиці 4 завдання 2.1.

Короткі висновки:

 

 


Таблиця 1


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Земельні ресурси та ефективність їх використання | Структура земельного фонду та землезабезпеченість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.