МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підходи до визначення конкурентоспроможності підприємстваФактори впливу на конкурентоспроможність підприємства Також конкурентоспроможність підприємства можна розглядати , як систему, яка складається з безупинно взаємодіючих факторів. Усю сукупність факторів, що впливають на підприємство та відповідно на його конкурентоспроможність можна розділити на 3 групи: 1- цілі, що ставить перед собою підприємство; 2- ресурси. Що є у розпорядженні підприємства; 3- фактори зовнішнього середовища прямого та непрямого впливу на підприємство.
Фактори конкурентоспроможності підприємства класифікуються за: - джерелом походження: зовнішні і внутрішні; - природою: науково-технічні, організаційно-економічні, соціально-психологічні, екологічні, політичні; - тривалість впливу: постійні, змінні, епізодичні; - характером впливу: цілеспрямовані і випадкові; - сприятливістю впливу: стимулюючі, стримуючі; - можливістю регулювання: регульовані, нерегульовані; - характером між факторного впливу: незалежні , взаємозалежні; - внутрішньою структурою: елементарні, комплексні.
Конкурентний статус підприємства – це позиція підприємства в конкурентній боротьбі, своєрідний визначник його положення на ринку.
Методичні підходи до оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства залежать від форм надання інформації і групуються таким чином: - економіко-математичні методики (параметричний або аналоговий метод; розрахунок конкурентоспроможності за нормою додаткової вартості); - графічні методи (побудова матриці конкурентного профілю, метод дослідження кривої досвіду, складання карти стратегічних груп та ін.); - описові методики (факторні моделі М.ПОРТЕРА, LOTS-моделі, GAPS-аналізу, PSMS-модель, модель взаємодії). - змішані моделі (дослідження на основі функціонально-вартісного аналізу; модель І.АНСОФА „продукт-ринок”. Переваги підприємства щодо конкурентів можуть бути оцінені за допомогою спеціального методу діагностування – SWOT-аналізу. Для цього необхідно структурувати параметри, за якими здійснюється аналіз . а саме: сильні і слабкі сторони підприємства, а також потенційні можливості і загрози.
Для оцінювання конкурентоспроможності підприємства доцільно використовувати концепцію бенчмаркінгу – методу,за яким порівнюються характеристики певного об’єкта і еталонного. Таке порівняння може відбуватись за параметрами: кількісними: - якість продукції; - рівень продуктивності праці; - обсяг продажу; - ринкова частка. якісними: - якість управління; - ділова репутація; - імідж. Такий аналіз необхідно проводити безперервно. Читайте також:
|
||||||||
|