Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8. Діагностика виробничого потенціалу підприємства

І виявляють причини їх виникнення.

Основні підходи до визначення структури управлінського аналізу.

Одним із дієвих інструментів управлінського аналізу є „ланцюжок цінностей” М.Портера.

 

Підприємству необхідно проводити порівняльний аналіз свого ланцюжка створення цінностей з ланцюжками конкурентів, за підсумками яких можна виявити найбільш ефективний спосіб виробництва певного виду продукції.

 

Модель SCORE – дозволяє підприємству виявити стратегії переходу від проблеми до її вирішення.

SCORE – абревіатура від англійської:

Symptom – симптом;

Cause - причина;

Outcome - результат;

Resource - ресурси;

Effect - ефект.

В результаті діагностики виявляються:

- слабкі місця (симптоми) існуючої системи управління (взаємовідносини з клієнтами, управління фінансами, ефективність внутрішніх бізнес процесів, інновації та розвиток інфраструктури, навчання та розвиток персоналу)

Надалі складається структурований опис проблемного стану підприємства, виражений через фактори успіху та показники ефективності бізнесу.

 

Після визначення поточного стану, встановлюють конкретні цілі або бажаний стан, який підприємство прагне досягти - через значення показників ефективності, яких необхідно досягти.

Необхідно визначити список „процедур”, виконання яких дозволить досягти поставлених завдань і цілей.

У моделі SCORE „процедури” називають ресурсами, які можуть бути представлені у вигляді докладного плану-проекту.

Для оцінки стану ефективності розглядають 2 етапи системи управління:

1-й – початковий („як є”) – характеризується системою показників ефективності системи управління.

2-й - кінцевий – той самий набір показників ефективності системи управління, для яких слід розрізняти цільові значення показників ефективності, пов’язаних з розвитком підприємства та значень показників ефективності, яких можна досягти в результаті проекту.

Подальший аналіз залежить від поставлених цілей і може виконуватись різними способами:

- порівняння різниць між значеннями показників ефективності кінцевого і поточного стану;

- аналіз ступеня наближення підприємства до поставлених цільових значень показників ефективності в результаті проекту;

- оцінювання відхилення фактично досягнутих значень показників ефективності від запланованих.

 

 

 

1. Сутність, зміст, та складові елементи виробничого потенціалу підприємства.

2. Діагностика виробничої програми підприємства

3. Ресурсне обґрунтування виробничої програми.

4. Оцінка ефективності виробничого потенціалу підприємства

5. Прикладні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства

 

 

1. Сутність, зміст, та складові елементи виробничого потенціалу підприємства.

Слово «потенціал» походить від лат. potentia що означає «сила», «міць».

Слово «потенційний» - від франц. potential «той, що вміє бути»

І сучасних умовах господарювання виникає необхідність дослідження такого поняття як «потенціал підприємства».

Потенціал поєднує в собі просторові і часові характеристики і концентрує увагу одночасно на трьох типах зв’язків і відносин.

По перше: відображує минуле, тобто сукупність властивостей, накопичених підприємством і визначають можливість його функціонування і подальшого розвитку. У цьому розумінні потенціал набуває значення «ресурс».

По друге: характеризує рівень практичного застосування та використання наявних можливостей. Це забезпечує поділ реалізованих і нереалізованих можливостей. У цій своїй функції поняття «потенціал» збігається з поняттям «резерв».

По третє: орієнтується на розвиток (на майбутнє), містить елементи майбутнього розвитку підприємства в рамках пріоритетів роботи на ринку.

Основний зміст поняття «потенціал підприємства» ─ це інтегральне відображення поточних і майбутніх можливостей економічної системи, трансформувати ресурси з допомогою персоналу в економічні блага, задовольняючи корпоративні і суспільні інтереси.

Чотири основні риси, які характеризують потенціал підприємства:

1. визначається реальними можливостями в тій чи іншій сфері соціально-економічної діяльності як реалізованими так і нереалізованими.

2. характеризується певним обсягом заучених у виробництво ресурсів, а також підготовлених для використання.

3. визначається не тільки наявними можливостями, але й звичками різних категорій персоналу до його використання з метою виробництва продукції (надання послуг) отримання максимального доходу (прибутку).

4. рівень і результати реалізації потенціалу підприємства (обсяги виробленої продукції або отриманого доходу) визначаються формою підприємства і відповідно (адекватною) організаційною структурою.

На основі характеристики потенціалу можна побудувати «Модель потенціалу підприємства» яка визначається:

ü обсягом і якістю наявних у підприємстві ресурсів;

ü можливостями керівників та інших категорій персоналу;

ü можливостями менеджменту оптимально використовувати ресурси;

ü інформаційними ресурсами;

ü інноваційними можливостями підприємства;

ü фінансовими можливостями;

ü іншими….

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  10. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації




Переглядів: 783

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та основні методичні підходи до проведення управлінської діагностики | Діагностика виробничої програми підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.