Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 5.

Варіант 1.

1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень:

а) На аркуші 1 обчисліть y за формулою у=7×х2-3×х+6. Значення змінної х розмістіть у будь-якій комірці самостійно.

б) На аркуші 2 обчисліть х за формулою х=12×а2+7×а-16. Значення змінної а розмістіть у будь-якій комірці.

2. На аркуші 3 створити таблицю

Зарплата співробітників        
№ п/п П.І.Б. січень лютий березень квітень травень
1. Бровкін І. С.          
2. Величко Н. К.          

Значення зарплати внести самостійно, зарплата розраховується у гривнях.

Використовуючи автоформатування, виконати форматування створеної таблиці.

Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls.

Варіант 2.

1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень:

а) На аркуші 1 обчисліть х за формулою х=3,56×(а+b)2-5,8×b2+3,8×a-1,5. Значення змінних а та b розмістіть у будь-яких комірках самостійно.

б) На аркуші 2 обчисліть z за формулою z=x3-2,5×x×y+1,78×x2-2,5×y+1. Значення змінних х та у розмістіть у будь-яких комірках самостійно.

2. На аркуші 3 створити таблицю

Держава Столиця Населення Грошова одиниця Найбільша річка Територія
Україна          
Росія          

Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці.

Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls.

Варіант 3.

1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень:

а) На аркуші 1 обчисліть y за формулою у=10×х2-4,8×х+7,6. Значення змінної х розмістіть у будь-якій комірці самостійно.

б) На аркуші 2 обчисліть х за формулою х=15,3×а2+27×а-1,56. Значення змінної а розмістіть у будь-якій комірці.

2. На аркуші 3 створити таблицю

Досягнення учнів

Прізвище, ім’я Досягнення учнів
Математика Українська мова Читання Я і Україна
Волопас Аліна        
Гарбуз Ігор        
Гурова Віра        

Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці

Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls.

Варіант 4.

1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень:

а) На аркуші 1 обчисліть х за формулою х=5,46×(с+d)2-5,8×d2+3,8×c-1,5. Значення змінних с і d розмістіть у будь-яких комірках самостійно.

б) На аркуші 2 обчисліть z за формулою z=a3-4,7×a×b+8,39×a2-2,5×b+1. Значення змінних a і b розмістіть у будь-яких комірках самостійно.

2. На аркуші 3 створити таблицю

Результати експерименту

Тип мужності Емпіричні позиції Усього
1. Міфологічний тип          
2. Національний тип          
3. Сучасний тип          
4. Релігійний тип          
Усього          

Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці

Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls.

Контрольні питання[23]

1. Яке призначення формул в електронних таблицях?

2. Як вводиться формула в Microsoft Excel?

3. Як можна скопіювати формулу?

4. Для чого використовуються у формулах абсолютна, відносна, змішана адреса?

5. Як вставити у формулу функцію?

6. Як змінити вид та колір зовнішніх та внутрішніх границь таблиці? Колір комірок у таблиці?

7. Що таке автоформат таблиці? Як оформити таблицю за допомогою автоформату?

8. Які типи функцій визначено в MS Excel?

Тема 8. Використання функцій табличного процесора
для розв’язання конкретних задач

Мета:

закріпити навички роботи з умовними операторами та статистичними функціями в Excel. Навчитися використовувати функції з умовою для розв’язання конкретних задач.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1. | Завдання й порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.