МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 5.Варіант 1. 1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень: а) На аркуші 1 обчисліть y за формулою у=7×х2-3×х+6. Значення змінної х розмістіть у будь-якій комірці самостійно. б) На аркуші 2 обчисліть х за формулою х=12×а2+7×а-16. Значення змінної а розмістіть у будь-якій комірці. 2. На аркуші 3 створити таблицю
Значення зарплати внести самостійно, зарплата розраховується у гривнях. Використовуючи автоформатування, виконати форматування створеної таблиці. Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls. Варіант 2. 1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень: а) На аркуші 1 обчисліть х за формулою х=3,56×(а+b)2-5,8×b2+3,8×a-1,5. Значення змінних а та b розмістіть у будь-яких комірках самостійно. б) На аркуші 2 обчисліть z за формулою z=x3-2,5×x×y+1,78×x2-2,5×y+1. Значення змінних х та у розмістіть у будь-яких комірках самостійно. 2. На аркуші 3 створити таблицю
Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці. Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls. Варіант 3. 1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень: а) На аркуші 1 обчисліть y за формулою у=10×х2-4,8×х+7,6. Значення змінної х розмістіть у будь-якій комірці самостійно. б) На аркуші 2 обчисліть х за формулою х=15,3×а2+27×а-1,56. Значення змінної а розмістіть у будь-якій комірці. 2. На аркуші 3 створити таблицю Досягнення учнів
Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls. Варіант 4. 1. Підготувати аркуші 1 та 2 робочої книги для обчислень: а) На аркуші 1 обчисліть х за формулою х=5,46×(с+d)2-5,8×d2+3,8×c-1,5. Значення змінних с і d розмістіть у будь-яких комірках самостійно. б) На аркуші 2 обчисліть z за формулою z=a3-4,7×a×b+8,39×a2-2,5×b+1. Значення змінних a і b розмістіть у будь-яких комірках самостійно. 2. На аркуші 3 створити таблицю Результати експерименту
Пусті комірки заповніть самостійно. Самостійно виконайте форматування створеної таблиці Робочу книгу збережіть під назвою samr1_прізвище.xls. Контрольні питання[23] 1. Яке призначення формул в електронних таблицях? 2. Як вводиться формула в Microsoft Excel? 3. Як можна скопіювати формулу? 4. Для чого використовуються у формулах абсолютна, відносна, змішана адреса? 5. Як вставити у формулу функцію? 6. Як змінити вид та колір зовнішніх та внутрішніх границь таблиці? Колір комірок у таблиці? 7. Що таке автоформат таблиці? Як оформити таблицю за допомогою автоформату? 8. Які типи функцій визначено в MS Excel? Тема 8. Використання функцій табличного процесора Мета: закріпити навички роботи з умовними операторами та статистичними функціями в Excel. Навчитися використовувати функції з умовою для розв’язання конкретних задач. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|