Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 3.

Оцінювання перевірочних завдань (тестів) з розвитку уваги, пам’яті, мислення й дрібної моторики старших дошкільників проводилося за допомогою кольорових яблучок. Червоне яблучко: дитина самостійно й без помилок виконала завдання. Жовте яблучко: була допомога дорослого, допущені одна-дві незначні помилки. Зелене яблучко: дитина не виконала завдання. Високий рівень – переважна більшість червоних яблучок, 102 жовтих, зовсім немає зелених; середній рівень – переважна більшість жовтих яблучок; низький – переважна більшість зелених яблучок.

Результати тестування Петренка Миколки подано в таблиці.

Завдання Загальна кількість завдань Колір яблучка Рівень
червоний (шт.) жовтий (шт.) зелений (шт.)
Увага  
Пам’ять  
Мислення  
Дрібна моторика  

Виведіть у стовпці Рівень результат тестування дітей у вигляді повідомлення („високий”, „середній”, „низький”). Для розв’язання поставленої задачі скористайтеся логічною функцією ЕСЛИ.

Розв’язання

1. Щоб зрозуміти дію логічної функції ЕСЛИ, проілюструємо вирішення задачі блок-схемою (рис. 4.4).

Рис. 4.4. Блок-схема алгоритму розв’язання задачі

2. Використовуючи програму Excel створіть наступну таблицю (див.: рис. 4.5).

Рис. 4.5.Розв’язання завдання за допомогою програми Excel

3. Виконайте відповідні обчислення.

4. Збережіть файл розв’язання завдання під назвою test.xls.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання й порядок виконання роботи | Завдання й порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.