Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 6.

Використовуючи дані завдання з попередньої самостійної роботи (див.: завдання щодо моделювання діяльності інституту післядипломної освіти), побудуйте діаграми розподілу слухачів за спеціалізацією, метою.

Побудуйте сумісну діаграму розподілу слухачів за метою навчання усередині кожної вікової групи.

Контрольні питання[25]

1. Що таке діаграма?

2. Назвіть стандартні типи діаграм.

3. Які засоби для створення діаграм пропонує Microsoft Excel?

4. Як виконується форматування об’єктів діаграми?

5. Як змінити формат оформлення діаграми?

6. Як змінити параметри вісі координат на діаграмі?

7. Як змінити формат чисел та параметри тексту на діаграмі?

8. Назвіть кроки побудови діаграми.

Тема 10. Використання статистичного інструментарію Microsoft Excel для розв’язання конкретних задач

Мета:

набути навичок з опрацювання статистичних даних за допомогою вбудованих статистичних функцій.

Завдання й порядок виконання роботи

Завдання 1.

У результаті проведеного експерименту було отримано дані 22,5; 44,8; 31,3; 65,3; 14,7; 23,5; 72,0; 122,9; 434,8; 211,3; 33,9; 54,1; 32,8; 23,5; 54,4; 515,3; 124,7; 233,5; 332,0; 533,9; 441,1; 123,8; 233,5; 434,4. Знайти максимальне та мінімальне значення послідовності, моду, медіану, середнє значення, суму, вибіркову дисперсію, стандартне відхилення, розмах варіювання. Перевірити відхилення від нормального розподілу, обчисливши асиметрію та ексцес.

Завдання 2.

Задані числа 35; -21; 51; -1; 375; 2.5; -8.5. Використовуючи стандартні функції Excel знайти різницю між першим та третім числом, середнє представлених чисел, мінімальне та максимальне, частку чисел 375 та -22, добуток третього та шостого чисел.

Завдання 3.

Задано результати досліду у вигляді таблиці значень величини х: 21; 19; 31; 25; 34; 22; 21; 23; 33; 22; 18; 20; 21; 25; 24; 29; 34; 22; 21; 23; 33... Знайти такі статистичні показники: середнє арифметичне, дисперсію, середнє квадратичне відхилення, моду, медіану.

Завдання 4.

Задано результати досліду у вигляді варіаційного ряду:

Х 7; 8; 9; 10; 11

У 2; 8; 4; 5; 1

Знайти такі статистичні показники: середнє арифметичне, дисперсію, середнє квадратичне відхилення. Зробити висновки про характер варіювання досліджуваної ознаки.

Завдання 5.

Задано дві величини, які зв’язані кореляційним зв’язком:

Х 1 2 3 4 5 8

У 6 8 7 11 11 8

Знайти коефіцієнт кореляції та пояснити характер зв’язку.



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання й порядок виконання роботи | Завдання 6.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.