МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Побудова діаграмИ питомих рівнодіючих силДля побудови діаграми питомих рівнодіючих сил попередньо складається таблиця за формою приведеною нижче для трьох режимів ведення поїзда по прямій горизонтальній дільниці: а) для режиму тяги ; б) для режиму холостого ходу ; в) для режиму гальмування: – при службовому регулювальному гальмуванні , – при екстреному гальмуванні . Таблиця 3 Значення питомих рівнодіючих сил (локомотив…; маса поїзда…)
Таблиця заповнюється для швидкостей від 0 до конструкційної через 10 км/год (1-й стовпчик); крім цього, в цей стовпчик необхідно внести також величини швидкостей, що відповідають характерним точкам тягової характеристики заданого локомотива: швидкість виходу на автоматичну характеристику та розрахункову швидкість. У 2-й стовпчик заносяться значення сили тяги локомотива для вказаних в 1-му стовпчику швидкостей. Значення сили тяги визначаються за розрахунковою тяговою характеристикою локомотива, яка приведена в [4]. Швидкості км/год (момент зрушення поїзда з місця) відповідає значення сили тяги . Основний питомий опір локомотива при русі під струмом визначається за графіками, які приведені в [3, 4], або за формулою (7). Основний питомий опір складу для занесених в розрахункову таблицю швидкостей визначається за формулою (8) з використанням формул (9)–(14) або за графіком , який може бути попередньо побудований по трьох точках для швидкостей 10, 50 і 100 км/год (цей графік потрібно привести в курсовій роботі). Основний питомий опір локомотива на холостому ході (при русі без струму) для різних значень швидкості визначається за графіками , які приведені в [4]; основний питомий опір локомотивів, для яких ці графічні залежності в [4] відсутні, може бути розрахований за формулою: . (28) Основні питомі опори і можна визначати, використовуючи розрахункові таблиці, приведені в [4]. Основний питомий опір всього поїзда (при слідуванні його по прямій горизонтальній ділянці колії) при русі локомотива на холостому ході (без струму) розраховують за формулою , (29) де Р – розрахункова маса локомотива, т; Q – маса складу, т. Величини і визначаються вказаним шляхом для швидкостей, починаючи з 10 км/год і вище до конструкційної. Значення цих величин при (в момент зрушення поїзда з місця) приймаються відповідно такими ж, як при км/год. Питомі гальмівні сили поїзда (Н/кН) розраховують за формулою , (30) де – розрахунковий коефіцієнт тертя колодок о колесо, його значення розраховують за формулою: – при чавунних колодках ; (31) – при композиційних колодках ; (32) – розрахунковий гальмівний коефіцієнт складу; , (33) де – число осей відповідно в групах 4-, 6- і 8-вісних вагонів складу: ; – розрахункові сили натиснення гальмівних колодок відповідно на вісь 4-, 6-, 8-вісного вагона (при чавунних колодках кН/вісь, а при композиційних колодках кН/вісь); – частка (не %) гальмівних осей в складі (див. табл. 1Т, 1Е). Значення розрахункового гальмівного коефіцієнта потрібно вираховувати до третього знака після коми. При визначенні розрахункового гальмівного коефіцієнта вантажних поїздів на спусках до 20 ‰ маса і гальмівні засоби локомотива звичайно не враховуються; це спрощує розрахунки і не знижує їхню точність. Питома сповільнююча сила, яка діє на поїзд в режимі гальмування, Н/кН: – при службовому регулювальному гальмуванні ; – при екстреному гальмуванні 1. Всі результати обчислень заносимо в табл. 3. За даними цієї таблиці потрібно побудувати по розрахункових точках діаграму питомих рівнодіючих сил для режиму тяги , режиму холостого ходу і режиму службового гальмування , рис. 1. Діаграму питомих рівнодіючих сил необхіднонакреслити на окремому листі міліметрового паперу, з тим, щоби в подальшому при побудові кривої її можна було б переміщати вздовж профілю. При побудові графічних залежностей варто користуватися масштабами, що приведені в табл. 4, або задатися двома значеннями: швидкості m і прискорюючої сили , а масштаб шляху підрахувати за формулою . Користуючись побудованою діаграмою для визначеної маси складу і серії локомотива, можна аналізувати умови і характер руху поїзда на різних елементах профілю колії: визначати рівномірну швидкість руху поїзда на елементах різної крутизни, питому рівнодіючу силу на різних елементах в залежності від швидкості і т. ін. Таблиця 4 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|