![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Побудова діаграмИ питомих рівнодіючих силДля побудови діаграми питомих рівнодіючих сил попередньо складається таблиця за формою приведеною нижче для трьох режимів ведення поїзда по прямій горизонтальній дільниці: а) для режиму тяги б) для режиму холостого ходу в) для режиму гальмування: – при службовому регулювальному гальмуванні – при екстреному гальмуванні Таблиця 3 Значення питомих рівнодіючих сил (локомотив…; маса поїзда…)
Таблиця заповнюється для швидкостей від 0 до конструкційної У 2-й стовпчик заносяться значення сили тяги локомотива Основний питомий опір локомотива при русі під струмом Основний питомий опір локомотива на холостому ході (при русі без струму) для різних значень швидкості визначається за графіками
Основні питомі опори
де Р – розрахункова маса локомотива, т; Q – маса складу, т. Величини Питомі гальмівні сили поїзда (Н/кН) розраховують за формулою
де – при чавунних колодках
– при композиційних колодках
де
Значення розрахункового гальмівного коефіцієнта При визначенні розрахункового гальмівного коефіцієнта вантажних поїздів на спусках до 20 ‰ маса і гальмівні засоби локомотива звичайно не враховуються; це спрощує розрахунки і не знижує їхню точність. Питома сповільнююча сила, яка діє на поїзд в режимі гальмування, Н/кН: – при службовому регулювальному гальмуванні – при екстреному гальмуванні Всі результати обчислень заносимо в табл. 3. За даними цієї таблиці потрібно побудувати по розрахункових точках діаграму питомих рівнодіючих сил для режиму тяги Діаграму питомих рівнодіючих сил необхіднонакреслити на окремому листі міліметрового паперу, з тим, щоби в подальшому при побудові кривої При побудові графічних залежностей варто користуватися масштабами, що приведені в табл. 4, або задатися двома значеннями: швидкості m і прискорюючої сили
Користуючись побудованою діаграмою для визначеної маси складу і серії локомотива, можна аналізувати умови і характер руху поїзда на різних елементах профілю колії: визначати рівномірну швидкість руху поїзда на елементах різної крутизни, питому рівнодіючу силу на різних елементах в залежності від швидкості і т. ін. Таблиця 4 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|