МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
1. Повторіть правила безпеки праці (БП). 2. Розгляньте на рис.1, на макеті та на автомобілі розміщення вузлів гальмової системи, уточніть назви її складових частин. 3. Вивчіть будову і роботу компресора, гальмового крана, гальмової камери. 4. Вивчіть роботу всієї гальмової системи. 5. Зніміть з моста гальмовий барабан і вивчіть будову і роботу гальмівного механізму. 6. Вивчіть порядок регулювання тиску повітря в пневматичному приводі: - на регуляторі тиску 13 (рис.3) зніміть кожух 32; - послабте контргайку 33; - якщо тиск нижче норми, то при працюючому двигуні потрібно закручувати регулювальний ковпак 29 і слідкувати за тиском повітря в системі(максимальний тиск за показами манометра має бути 0,74 МПа; - якщо тиск вище норми, то регулювальний ковпак 29 потрібно відкручувати. 7. Вивчіть порядок регулювання запобіжного клапана (клапан регулюють, якщо тиск в системі більше 0,9-1,05 МПа і система справна. - послабте контргайку 5 (рис.4) - частково випустіть повітря із системи, потім послабляючи регулювальний гвинт 6 слідкуйте за показами манометра; - якщо запобіжний клапан спрацьовує при тиску нижчому норми то регулювальний гвинт 6 потрібно докручувати; - після закінчення регулювання докрутіть контргайку 5. 8. За розділом "Теоретичні відомості" вивчіть регулювання гальмового крана. 9. Вільний хід педалі гальма, на автомобілях обладнаних комбінованим краном, повинен бути 40-60 мм, а одинарним - 10-25 мм (регулюють зміною довжини тяги 7 (рис.1). 10. Вивчіть порядок виконання часткового регулювання: - переконатися, що підшипники маточини колеса відрегульовані; - обертаючи, гайковим ключем, черв’як 8 (рис.2) забезпечити вхід штоку 6 в корпус гальмової камери 5 до кінця; - обертати черв’як 8 в протилежну сторону на три-чотири клацання кулькового фіксатора 13; - перевірити вихід штоків (передні гальмові механізми 15-25 мм, задні – 20-40 мм), вихід штоків на одному мості повинен бути однаковий; - після регулювання впевнитися у відсутності нагріву барабанів під час руху автомобіля. Якщо частковим регулюванням добитися виходу штоків в межах норми неможливо тоді необхідно виконати повне регулювання. 11. Вивчіть порядок виконання повного регулювання: - перевірити правильність регулювання підшипників маточини колеса; - зняти колесо; - повернути ексцентрикові пальці 1 (рис.2) мітками одна до одної (максимально віддалити колодки 11 від барабана); - подати в гальмові камери 5 повітря, під тиском 0,1-0,15 МПа; - поворотом ексцентриків 1 забезпечити щільне прилягання колодок 11 до барабана; - щільність прилягання перевіряють через віконечко у барабані, щупом 0,1мм, на віддалі 20-30 мм від краю накладки, щуп не повинен проходити на всю ширину накладки; - виключити подачу повітря; - виконати часткове регулювання; - піддомкрачене і розкручене рукою колесо повинно рівномірно і вільно обертатися, а при натисканні на педаль гальма різко зупинитися; - після регулювання впевнитися, що барабани не нагріваються під час руху автомобіля. 12. Вивчіть порядок регулювання стоянкового гальма: - від’єднати регулювальну вилку 9 (рис.8) від важеля 8; - важіль 8 перевести у крайнє переднє положення; - вилкою 9 змінити довжину тяги так, щоб після приєднання її до нижнього плеча важеля повне гальмування автомобіля відбувалося при відведенні важеля 8 не більше як на чотири зуби сектора 16; - якщо зміною довжини тяги не вдається відрегулювати гальмо то потрібно переставити тягу 17 в наступний отвір регулювального важеля-сектора 18; - надійно затягнути і зашплінтувати гайку; - впевнитися, що барабан не нагрівається під час руху автомобіля. 13. Регулювання спільної дії стоянкового гальма і комбінованого гальмового крана забезпечується зміною довжини тяги 10 (рис.1). Тягу змінюють таким чином, щоб при переміщенні важеля стоянкового гальма на чотири зуби сектора назад відбувалось повне гальмування причепа. 14. Встановіть на місце всі зняті деталі і вузли 15. Приведіть в порядок робоче місце.
ОФОРМІТЬ ЗВІТ, ДАВШИ ВІДПОВІДІ НА ТАКІ ПИТАННЯ :
1. Яким повинен бути тиск повітря у пневмосистемі при рушанні автомобіля з місця та під час руху? 2. Як визначити правильність регулювання гальма? 3. Як перевірити дію гальма? 4. Які основні неполадки гальма?
Читайте також:
|
||||||||
|